اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خسارت 14 میلیاردی سیل به آبپخش

موسوی: محور مواصلاتی بوشهر به خوزستان بازگشایی شد

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از بازگشایی پل کلل به عنوان محور مواصلاتی بوشهر به خوزستان خبر داد و گفت: تردد در این مسیر با کندی انجام می‌شود.

موسوی: محور مواصلاتی بوشهر به خوزستان بازگشایی شد

سید محمود موسوی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: سیل شب گذشته در آبپخش خسارات مالی بسیار زیادی بر جای گذاشت و خوشبختانه تلفات جانی نداشته‌ایم.

وی افزود: هم‌اکنون خیابان‌ها و معابر شهر بازگشایی شده‌اند و عبور و مرور در تمام خیابان‌ها عادی است و مشکلی در آمد و شد خودروها نداریم.

شهردار آبپخش از بازگشایی پل کلل خبر داد و خاطرنشان کرد: شب گذشته پل کلل به طور کامل زیر آب رفت و محور مواصلاتی بوشهر به خوزستان برای ساعاتی بسته شد که با تلاش نیروهای راهداری و با همکاری شهرداری آبپخش هم‌اکنون این مسیر باز شده و البته تردد با کندی بر روی این پل استراتژیک انجام می‌شود.

موسوی تصریح کرد: آسیب بسیار زیادی به زیرساخت‌های شهری و منازل مردم وارد شده و امیدوار هستیم در کوتاه‌ترین زمان نسبت به جبران خسارت وارده اقدامات لازم انجام شود.

وی از وارد آمدن خسارت 14 میلیارد ریالی به آبپخش خبر داد و گفت: بیش از 3 میلیارد ریال به معابر و بیش از 2 میلیارد ریال نیز به مبلمان شهری خسارت وارد شده است.

شهردار آبپخش بیان کرد: بیش از 8 میلیارد ریال خسارت به منازل مردم و 800 میلیون ریال نیز به پارک‌های شهر وارد شده و بیش از 2 میلیارد ریال نیز خسارت در محلات داشته‌ایم.

موسوی یادآور شد: شب گذشته بیش از 500 منزل مسکونی در این شهر دچار آبگرفتگی شدید شدند که با تلاش نیروهای شهرداری و با کمک نیروهای مردمی نسبت به تخلیه منازل اقدام کردیم.

انتهای پیام/2451/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول