اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

حفظ نظام در صورتی است که همه زیر چتر رهبری باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه عسلویه گفت: با بصیرت می‌توان دین، خدا و ولایت را داشته باشیم و دین‌داری مهم است اما حفظ آن مهم‌تر و حفظ نظام در صورتی است که همه زیر چتر رهبری باشند.

حفظ نظام در صورتی است که همه زیر چتر رهبری باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد پیش از ظهر امروز در دوره تربیت و تعالی سپاه شهرستان جم اظهار داشت: بسیج و سپاه همواره در موفقیت‌های نظام اسلامی نقشی مهم و اساسی داشته‌اند و نقش این نهاد در کشور بی‌نظیر است.

وی افزود: دشمنان امروز با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها تلاش می‌کنند که نقش بسیج و سپاه در مقابله با جنگ نرم غیر قابل انکار است.

امام جمعه عسلویه در ادامه با بیان اینکه یکی از عوامل بسیار مهم موفقیت‌آمیز انسان در زندگی معنویت است خاطرنشان کرد: اگر زندگی انسان در بعد معنوی کند حرکت کند و در زندگی ما جایی نداشته باشد، توفیقات ما هم پایین می‌آید و همه جا خدا را در نظر بگیرید و آنچه تکلیف است انجام دهید.

هاشمی‌نژاد افزود: باید تقوا داشته باشیم به ویژه در خلوت و یکی از نشانه‌های تقوا، شکر نعمت است و در همه حال باید شاکر نعمت‌های الهی باشیم و امروزه نظام جمهوری اسلامی ایران نعمتی بزرگ است و باید شکرگذار این نعمت باشیم.

این مسئول گفت: نظام اسلامی، نظامی است که انبیاء اسلام آرزوی آن را داشتند و ما اعتقاد داریم این نظام ماندنی و پایدار است و خدا، انبیاء و شهدا پشتیبان آن هستند.

وی خدا محوری، دین‌محوری، ولایت‌محوری و بصیرت را از نشانه‌های افراد مومن و انقلابی دانست و یادآور شد: ستون این محورها بصیرت است و اگر بصیرت نداشته باشیم ایمان از بین می‌رود و انسان راه را گم می‌کند و به مشکل بر می‌خورد.

هاشمی‌نژاد اذعان داشت: با بصیرت می‌توان دین، خدا و ولایت را داشته باشیم و دین‌داری مهم است اما حفظ آن مهم‌تر و حفظ نظام در صورتی است که همه زیر چتر رهبری باشند.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول