اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ورنامخواست خبر داد

اختصاص 120 میلیون تومان به گلزار شهدای شهر ورنامخواست

خبرگزاری فارس: شهردار شهر ورنامخواست گفت: 120 میلیون تومان برای مرمت و بازسازی گلزار شهدا شهر ورنامخواست هزینه شده است.

اختصاص 120 میلیون تومان به گلزار شهدای شهر ورنامخواست

اردشیر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنجان اظهار کرد: گلزارهای شهدا و قبور مطهر آنها میعادگاه عاشقان ولایت و ادامه دهندگان راه پرنورشان است که باید به عنوان یک مرکز فرهنگی و معنوی با بهترین شکل ممکن و با نوآوری و خلاقیت و با استفاده از مواد و مصالح ماندگار با دارا بودن نشانه‌های ارزشی و معنوی مرتبط با شهید و شهادت و با معماری اسلامی و ایرانی ساماندهی، بازسازی و توسعه یابند.

وی افزود: در سال گذشته محوطه سازی گلستان شهدای شهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال به مساحت 15 هزار و 300 مترمربع تحت عنوان پارک لاله شامل فضای سبز، روشنایی، خیابان کشی، بلوک فرش معابر، سرویس بهداشتی، آب‌نما و سر درب اجرا و آماده بهره‌برداری شد.

شهردار شهر ورنامخواست گفت: در این شرایط سخت و غبار آلود وجود شهیدان غبار دل‌ها را می‌زداید و دل‌هایمان را با فضای معنوی دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا می‌کند.

وی ادامه داد: شرایط جنگی و دفاع مقدس، تبلور عملی و تجلی عینی همه ارزش‌های متعالی انسانی بود.

محمدی با اشاره به اینکه ارزش‌ها در جنگ شکوفا شد و واقعیت عملی یافت، تاکید کرد: در عرصه فرهنگ بسیج و دفاع مقدس، عشق و عرفان، دلاوری و مردانگی، شجاعت و حماسه، ایثارگری و از خود گذشتگی، ایمان به هدف و اطمینان به پیروزی و در یک کلمه ارزش‌های اصیل اخلاقی انسانی ظهور یافت و تجلی پیدا کرد.

وی گفت: هر چند به نام و به ظاهر از این شهدای پرافتخار به گمنام یاد می‌شود اما در کمال گمنامی شجاعت و ایثار آنها این کشور را از هرگونه تهاجم ابتذال در امان نگه داشته است.

انتهای پیام/63013/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول