اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز طرح راهداری زمستانی

37 راهدارخانه در چهارمحال و بختیاری مستقر شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: با آغاز طرح راهداری زمستانی 37 راهدارخانه در این استان مستقر شده است.

37 راهدارخانه در چهارمحال و بختیاری مستقر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی علیخانی صبح امروز در مراسم مانور راهداران این استان اظهار داشت: طرح راهداری زمستانی استان با شروع فصل سرما در این استان آغاز شده و تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: به دنبال این طرح در 37 نقطه و گردنه استان راهدارخانه ایجاد شده و 247 دستگاه با 280 پرسنل در این راستا ساماندهی شده است.

علیخانی از آمادگی کامل راهدارخانه‌های این استان در فصل زمستان خبر داد و گفت: راهداران این استان برای مقابله با مشکلات احتمالی فصل زمستان و مسدود شدن محورهای مواصلاتی آمادگی صد در صد دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تجهیز وسایل نقلیه مسافران تاکید کرد و بیان داشت: از همه مسافرانی که از محورهای مواصلاتی این قصد تردد دارند توصیه می‎شود که وسایل خود را به امکانات و تجهیزات لازم مجهز کنند.

این مسئول به محورهای ارتباطی این استان اشاره کرد و اذعان داشت: در این استان 125 کیلومتر جاده چهارخطه، 1500 کیلومتر جاده اصلی و فرعی و 2800 کیلومتر جاده روستایی در این استان احداث شده است.

وی به تجهیز این اداره‌کل به ماشین‎آلات جدید اشاره کرد و متذکر شد: تیغه‌های برف روب از جمله این دستگاه‌ها است که امید می‎رود با تجهیز شده به این وسایل مشکلات احتمالی در زمستان به حداقل برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با قدردانی از خدمات راهداران این استان، خاطرنشان کرد: از 52 راهدار برتر طی مراسمی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/68004/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول