اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امضای طومار دانشجویان دانشگاه آزاد قم برای تدفین شهدای گمنام

خبرگزاری فارس: مراسم تشییع و وداع با دو شهید گمنامی که فردا در قم تشییع می‌شوند عصر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و دانشجویان طوماری را برای درخواست تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه امضا کردند.

امضای طومار دانشجویان دانشگاه آزاد قم برای تدفین شهدای گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امروز در دانشگاه آزاد اسلامی قم ملائک بال خود را برای تشییع شهدای گمنام گشوده بودند و پیکر مطهر دو شهید گمنام بر دوش دانشجویان تشییع شد.

پس از مراسم تشییع و وداع شورانگیز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با پیکر دو شهید گمنام، طوماری توسط دانشجویان این دانشگاه مبنی بر درخواست تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد تا این طومار را به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارائه دهند.

*مسئولان با درخواست دانشجویان موافقت کنند  

غلامعلی قاسمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در حاشیه امضای طومار توسط دانشجویان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه مدت‌ها است مسئولان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درخواست تدفین شهدای گمنام را در این دانشگاه کرده‌اند، اظهار کرد: امروز پس از تشییع دو شهید گمنام دانشجویان با امضای طوماری این درخواست خود را به صورت رسمی به اطلاع مسئولان رساندند و امید است که با این درخواست سنگرسازان جهاد علمی موافقت صورت گیرد و با تدفین شهدای گمنام فضای این دانشگاه معنوی شود.

گفتنی است، همزمان با ایام شهادت حضرت رقیه(س) صبح فردا پیکر مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس تشییع شده و در دو دانشگاه پردیس و دانشگاه قم به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/78008/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول