اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره محیط زیست دشتی:

وضعیت دفن زباله‌های بهداشتی خورموج مطلوب نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره محیط زیست دشتی گفت: وضعیت دفع زباله‌های بهداشتی در شهر خورموج به دلیل معیوب بودن دستگاه امحاء زباله بیمارستان زینبیه مطلوب نیست.

وضعیت دفن زباله‌های بهداشتی خورموج مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مصطفی رشیدی در دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان دشتی با اشاره به اصل پنجاهم قانون اساسی اظهار داشت: در جمهوری اسلامی حفاظت محیط زیست که نسل امروز و نسل‌های بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند وظیفه عمومی تلقی می‌شود و از این رو فعالیت‌های اقتصادی و غیر آن که با آلودگی محیط زیست یا تخریب غیرقابل جبران آن ملازمه پیدا کند، ممنوع است.

رئیس اداره محیط زیست دشتی افزود: وضعیت دفع زباله‌های بهداشتی در شهر خورموج به دلیل معیوب بودن دستگاه امحاء زباله بیمارستان زینبیه مطلوب نیست و ظرفیت و توانایی کامل برای امحاء دیگر بخش‌های خصوصی و درمانگاه‌ها به غیر از بیمارستان ندارد.

وی ادامه داد: باید دستگاه‌های درگیر دراین زمینه به نحو مطلوب همکاری کنند تا منجر به کاهش امراض بیماری‌هایی که منشا عفونی دارند، بشود.

رشیدی خاطرنشان کرد: در کارگروه پسماند باید شهرداران حضور یابند که در این جلسه هر سه شهردار شهرهای خورموج، کاکی و شنبه غایب هستند.

در این جلسه پس از بحث و بررسی مقرر شد شهرداران در جلسات آینده کارگروه شرکت و شهرداری خورموج نیز با مشاورین طرح همکاری کند و جلسه‌ای با مشاورین طرح برای برطرف کردن مشکلات فی مابین برگزار کند.

انتهای پیام/66001/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول