اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک:

نباید خرافات، آسیب‌ها و انحرافات وارد عزاداری‌ها شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک گفت: باید عزاداری ائمه اطهار(ع) درمسیر قرآن‌کریم و اهل‌بیت عصمت و طهارت‌ برگزار شود، نه‌اینکه خرافات، آسیب‌ها و انحرافات وارد عزاداری‌ها شود.

نباید خرافات، آسیب‌ها و انحرافات وارد عزاداری‌ها شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک در کارگاه آموزش تخصصی مسئولان هیئت‌های مذهبی که عصر امروز در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به‌وجود انحرافات، خرافات و آسیب‌های موجود در اندک عزاداری‌ها، ضروری است که مسئولان هیئت‌های مذهبی در زدودن انحرافات و آسیب‌ها گام‌های مؤثری بردارند.

وی افزود: برگزاری کارگاه آموزش تخصصی برای مسئولان هیئت‌های مذهبی یک نیاز اساسی احساس می‌شد چراکه مسئولان هیئت‌های مذهبی می‌توانند با بهره‌گیری از این کارگاه آموزشی در راستای رفع شبهات و آسیب‌های موجود در برخی مراسم عزاداری گام‌های مؤثری بردارند.

این مسئول ادامه داد: نقش مسئولان هیئت‌های مذهبی در مراسم عزاداری ائمه اطهار (ع) به‌ویژه در ماه محرم و صفر بسیار مهم است، بنابر این مطلوب است که در کارگاه آموزش تخصصی دقت کامل را داشته باشند تا مراسم عزاداری را در شأن ائمه اطهار (ع) به منصه ظهور برسانند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک برای هیئت‌های مذهبی بانوان نیز کارگاه آموزش تخصصی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

وی افزود: باید با حرکت در مسیر اهل بیت (ع) سعادت دنیا و آخرت خود را بیمه کرده و سرنوشت خوبی را برای آخرت خود رقم بزنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی باید با آشنایی به وظایف خود در هرچه بهتر برگزاری عزاداری امام حسین‌(ع) و دیگر ائمه اطهار‌(ع) گام بردارند.

انتهای پیام/77006/ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول