اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین:

بازیکنان بدمینتون توپشان پر بود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین گفت: نداشتن اسپانسر و عدم حمایت مالی از بازیکنان به نوعی آرامش را از تیم و بازیکنان گرفته است.

بازیکنان بدمینتون توپشان پر بود

صدرالدین طاهرخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین در بازی نخست خود گرچه مقابل گاز تهران که بهترین‌های بدمینتون کشور را در اختیار داشت تن به شکست داد اما بازیکنان این تیم اثبات کردند که از نام و نشان بازیکنان این تیم تهرانی هراسی نداشتند و از حق نباید گذشت که بازی روان و یکدستی را مقابل این تیم پرقدرت به نمایش گذاشتند.

وی افزود: لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور امسال برای نخستین بار با توپ‌های پری برگزار شد که همین موضوع هم موجب شده بود که هیئت از یک‌ماه قبل با خریداری این توپ آن را برای استفاده بازیکنان تیم فراهم سازد.

طاهرخانی با اشاره به اینکه در این فصل از مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور با ترکیبی کاملا بومی حاضر شده، افزود: این روند گرچه می‌تواند موجبات رشد و شکوفایی بدمینتون‌بازان قزوینی را در پی داشته باشد اما مشکلات مالی که وجود دارد تیم را از نفس می‌اندازد و انگیزه بازیکنان جوان را کم می‌کند.

دبیر هئیت بدمینتون استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز حمایت‌کننده مالی مناسبی برای بدمینتون‌بازان قزوینی برای حضوری پرقدرت در لیگ پیدا نشده، نداشتن اسپانسر و عدم حمایت مالی از بازیکنان به نوعی آرامش را از تیم و بازیکنان گرفته است.

وی با بیان اینکه داشتن بازیکنان توانمند و با انگیزه بومی در لیگ برتر می‌تواند موجبات ارتقای سطح ورزشی بدمینتون‌بازان استان را فراهم کند، افزود: امیدوار هستیم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم برای یافتن هزینه‌های تیم در لیگ برتر با شکل کامل‌تری به مصاف رقیبان برویم.

طاهرخانی اضافه کرد: بازیکنان تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین از نظر ارزش‌های فنی و تکنیکی نه تنها چیزی کم‌تر از دیگر تیم‌ها ندارند بلکه در برخی موارد هم از آنان بالاتر هستند و همین امر می‌طلبد که اسپانسرها بتوانند از این ظرفیت به خوبی بهره لازم را ببرند.

سرپرست تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین با اشاره به جذب بازیکنان خارجی و بازیکنان دیگر تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور گفت: گرچه هیئت قصد ندارد چنین بازیکنانی را جذب کند اما در صورت نیاز هم باتوجه به شرایط و کمبود منابع مالی چنین اقدامی غیر ممکن است.

انتهای پیام/77004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول