اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پروش تاکستان اعلام کرد

اعزام دانش‌آموزان پسر به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش تاکستان بهمن‌ماه را آغاز اعزام دانش‌آموزان پسر در مرحله دوم به اردوهای راهیان نور اعلام کرد.

اعزام دانش‌آموزان پسر به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین علی طاهر‌خانی  در دیدار با تعدادی از فرهنگیان تاکستان اظهار داشت: تاکنون بیش از 450 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع دوم متوسطه در بخش مرکزی و دیگر بخش‌های شهرستان تاکستان در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام شده و سیاست‌های ابلاغیه به منظور آشنایی با فرهنگ جهاد و شهادت به مناطق و یادمان‌های دوران شکوهمند دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شده‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورشی شهرستان تاکستان افزود: این تعداد از اعزام‌ها با همکاری سپاه ناحیه شهرستان تاکستان و در قالب سازماندهی بیش از 11 کاروان تا دوم آذرماه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی‌ها و انجام برنامه‌ریزی‌های مجدد اعزام دوباره دانش‌آموزان گروه پسر از مقطع دوم متوسطه در قالب مرحله شماره دوم از ابتدای بهمن‌ماه جاری آغاز می‌شود، افزود: گسترش فرهنگ ایثار و ترویج مبانی رزمندگان و جانبازان بین قشر‌های مختلف دانش‌آموز از اهدافی است که برای این اردو‌ها تعریف شده است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان با اشاره به برنامه‌ریز هرساله از سوی اداره آموزش و پرورش تاکستان در راستای اجرا و برپایی محافل سوگواری شهادت ابا‌عبدالله الحسین‌(ع) اظهار داشت: بیش از 15 روحانی و مبلغ دینی هم‌زمان با آغاز ایام ماه محرم حسینی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان به مدارس و مجتمع‌های آموزشی این شهرستان اعزام شدند که این طرح تاکنون توانسته تأثیر خوبی را در ترویج مکتب عاشورایی بین دانش‌آموزان و فهم عمیق و جدی‌تر آنان از ویژگی‌ها و اهداف قیام ابا‌عبدالله الحسین‌ (ع) به طور دقیق داشته باشد.

طاهرخانی ادامه داد: برگزاری همایش بزرگ مذهبی با حضور قشر‌های کثیری از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان تاکستان با عنوان عبدالله‌ابن الحسن هم‌زمان با آغاز هفته پرخیر و برکت بسیج از برنامه‌های محوری بوده که توسط این معاونت و با همکاری نهاد‌های دیگر به اجرا در آمده و با استقبال قابل توجه شهروندان نیز روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/77005/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول