اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

افتتاح بزرگ‌ترین مجتمع متوفیات کشور در بهشت زهرا

خبرگزاری فارس: بزرگ‌ترین مجتمع متوفیات کشور با نام سالن تطهیر عروجیان با حضور مسئولان افتتاح شد.

افتتاح بزرگ‌ترین مجتمع متوفیات کشور در بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجتبی عبداللهی ساعاتی پیش در مراسم افتتاح سالن تطهیر عروجیان اظهار داشت: غسالخانه قدیمی بهشت زهرا (س) پاسخگوی جمعیت و در شان مردم تهران نبود. به همین دلیل در مجموعه عروجیان سالن‌های تطهیر نیز با امکانات مناسبی راه‌اندازی شد.

معاون خدمات شهری شهردار تهران افزود: مشکلات متعددی در بخش‌های مختلف خدماتی در بهشت زهرا (س) وجود دارد که شهردار تهران برای برطرف کردن مشکلات پرسنل بخش‌های تطهیر، تلقین و تدفین قول مساعد داده است.

وی ادامه داد: این مجموعه کار خود را از 14 خرداد سال جاری همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به صورت آزمایشی آغاز کرد و دارای ظرفیتی است که در صورت نیاز پاسخگوی کل کشور خواهد بود.

عبدالهی بیان کرد: این مجموعه با زیربنای 10 هزار مترمربع و معماری ایرانی اسلامی در زمینی به مساحت 56 هزار متر مربع راه‌اندازی شده است که طی برنامه‌ریزی صورت گرفته تا 30 سال آینده به شهر تهران خدمات‌رسانی خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران عنوان کرد: از بهره‌برداری آزمایشی این مجموعه تا امروز مشکلات و نواقص موجود شناسایی و برطرف شده است. همچنین امکانات این مجموعه به گونه‌ای طراحی شده که مراجعینی که با تالم خاطر در آن حاضر می‌شوند آرامش یابند.

انتهای پیام/2462/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول