اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

افزایش ضریب امنیت نیازمند نگاه کارشناسی است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: فرمانداران شهرستان‌ها باید با برنامه‌ریزی دقیق و نگاه کارشناسی ضریب امنیت در شهرستان‌ها را افزایش دهند.

افزایش ضریب امنیت نیازمند نگاه کارشناسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر ظهر امروز در دیدار با فرمانداران شهرستان‌های استان از امنیت به عنوان کالایی زیرساختی یاد کرد و گفت: تمامی فعالیت‌های مؤثر، در پرتو تامین و توسعه امنیت امکان‌پذیر می‌شود، از این رو پایبندی بر رفتارهای مبتنی بر اخلاق در حوزه امنیت و تلاش برای تحقق آن مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله خواست‌های مدیریت استان از دستگاه‌های مؤثر در تامین امنیت است.

وی افزود: اگر چه وجود امنیت محسوس نیست، ولی فقدان آن ارزش و اهمیت آن را نمایان می‌کند، به همین جهت اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین کار ویژه حکومت‌ها، تامین امنیت است.

رئیس شورای تامین استان خراسان‌رضوی اظهار کرد: پیش نیاز برقراری امنیت و گسترش آن در جوامع، وجود دستگاه‌های مختلف نظارتی، اطلاعاتی، انتظامی، نظامی و قضایی و همکاری و ارتباط مستمر، نزدیک و تعریف شده بر اساس جایگاه و موازین مربوطه بین آنها است.

فروزان‌مهر تاکید کرد: رویکرد نظام در تامین امنیت، استفاده از مشارکت مردمی و امنیت مردم محور است که توفیقات حاصل شده در این زمینه، مرهون اتخاذ همین رویکرد است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در سال آینده تصریح کرد: دشمن با هدف القای ناکارآمدی نظام سعی در ایجاد بحران‌های اجتماعی و ایجاد نارضایتی عمومی دارد که شناسایی بحران‌ها، تهدیدات و آسیب‌ها و برنامه‌ریزی برای رفع هوشیارانه آنها، تدبیر و اقدام به موقع و متناسب لازمه یک مدیریت صحیح است.

استاندار خراسان‌رضوی از فرمانداران به عنوان مسئولان تامین امنیت شهرستان‌ها خواست تا با نگاهی کارشناسانه به موضوعات، پدیده‌ها و رویدادها، ضریب خطا و هزینه‌های آن را کاهش داده و ضریب امنیت عمومی را افزایش دهند.

انتهای پیام/70002/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول