اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستان‌آباد:

بیمارستان ‌شهریار توان ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار بستان‌آباد گفت: متأسفانه بیمارستان ‌شهریار بستان‌آباد قادر به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان نیست و همین امر مشکلات زیادی به همراه داشته است.

بیمارستان ‌شهریار توان ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد،الیاس گل‌محمدزاده پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بستان‌آباد در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان با اشاره به وضعیت نامطلوب اداره بیمارستان شهریار بستان‌آباد، اظهار کرد: متأسفانه با وجود هزینه‌های‌ فراوان صورت گرفته برای احداث این بیمارستان، خدمات مطلوبی به بیماران و شهروندان ارائه نمی‌شود.

وی‌ افزود: تنها 20 درصد از ظرفیت تخت‌های این بیمارستان فعال است.

فرماندار بستان‌آباد تصریح کرد: مردم به دلیل وضعیت نامطلوب این مکان و کمبود امکانات برای عمل‌های جراحی بسیار ساده مانند آپاندیس به بیمارستان‌های شهر تبریز مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه از افتتاح بخش رادیولوژی در این بیمارستان خبر داد و گفت: باید با راه‌اندازی بخش‌های مختلف از جمله سونوگرافی و بخش‌های تخصصی، مشکلات مردم شهرستان بستان‌آباد در درمان بیماری‌ها به حداقل کاهش‌ یابد.

گل‌محمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود به آلودگی آب آشامیدنی در برخی از روستاهای شهرستان اشاره کرد و اظهار کرد: متأسفانه اداره به داشت و آب و فاضلاب روستایی به وظایف خود در زمینه کلرزنی عمل نمی‌کنند.

وی یادآور شد: خوشبختانه با بازدیدهای به عمل آمده و نظارت‌های صورت گرفته، وضعیت سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی شهرستان به ویژه در جایگاه‌های سوخت بهتر و تمیزتر شده است.

فرماندار شهرستان بستان‌آباد همچنین از افتتاح قطعی‌ تصفیه‌خانه‌ فاضلاب شهر بستان‌آباد در دهه فجر خبر داد.

وی گفت: آزمایش‌های مختلف در این تصفیه‌خانه انجام شده است و امیدواریم این بار دیگر شاهد تأخیر بهره‌برداری از این واحد نباشیم.

انتهای پیام/60001/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول