اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان جویبار:

انجمن ادبی شهرستان جویبار فعال شد / پیشبرد اهداف فرهنگی در جویبار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار از آغاز به کار انجمن ادبی شهرستان جویبار خبر داد.

انجمن ادبی شهرستان جویبار فعال شد / پیشبرد اهداف فرهنگی در جویبار

سید یوسف موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جویبار بیان داشت: تمام فعالیت‌ها در حوزه فرهنگ و هنر باید در مسیر منویات رهبری باشد و دغدغه‌های ایشان در این حوزه را باید کاهش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ و هنر ما منبعث از اندیشه‌های متعالی دینی و اسلامی و در راستای ترویج مبانی دین مبین اسلام است و بر این اساس برنامه‌هایی با محوریت نماز به عنوان ستون و پایه دین در اولویت برنامه‌های فرهنگی و هنری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار در ادامه بیان داشت: اشاعه و ترویج فرهنگ نماز در میان اقشار مختلف مردم نیازمند بهره‌مندی از شیوه‌های نوین در قالب‌های تاثیرگذار فرهنگی و هنری است.

این مسئول از پیشبرد اهداف فرهنگی در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: برای ایجاد این تغییرات باید تمامی هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر همراه با مسئولان در صحنه حضور فعال داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده برای اشاعه برنامه‌های فرهنگی در جویبار بیان داشت: اعضای انجمن‌های ادبی این شهر فعال شدند.

وی دیگر اقدامات انجام شده در این بخش را توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری عنوان کرد و بیان داشت: با برخی تشکل‌ها نظیر چاپخانه‌داران، اعضای کانون‌های مساجد، اهالی تئاتر و نمایش، موسیقی و افراد تاثیرگذار شهرستان در این بخش برای آسیب‌شناسی نشست‌هایی برگزار شد.

موسوی ادامه داد: حوزه فرهنگ و هنر بسیار گسترده است و باید با دقت و حساسیت خاصی در این حوزه فعالیت کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جویبار خاطر نشان کرد: بدون شک موفقیت در این حوزه بدون تعامل با فرماندار محترم، امام جمعه و سایر مسئولان و همراهی هنرمندان و اهالی فرهنگ شهرستان میسر نخواهد بود و پیشبرد اهداف فرهنگی در شهرستان جویبار که یکی از شهرستان‌های ساحلی و گردشگرپذیر کشور است نیازمند کار جمعی و عزم همگانی است.

انتهای پیام/86004/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول