اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد

وجود 400 کیلومتر آزاد‌راه در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: حدود 400 کیلومتر آزاد‌راه در استان اصفهان وجود دارد و بیشترین بزرگراه‌ها و آزاد‌راه‌های موجود در سطح کشور به استان اصفهان اختصاص دارد.

وجود 400 کیلومتر آزاد‌راه در استان اصفهان

محمود محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به 27 آذرماه امسال به عنوان روز حمل و نقل عمومی و پایانه‌ها اظهار کرد: این اداره هر ساله اقدامات بسیاری را در راستای ساماندهی وضعیت جاده‌های موجود در سطح استان اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر پروژه‌های بسیاری در راستای ساماندهی وضعیت جاده‌های استان در حال اجرا است و در استان اصفهان 23 هزار راه همسنگ وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین بزرگراه‌ها و آزاد‌راه‌های موجود در سطح کشور به استان اصفهان اختصاص دارد، تصریح کرد: حدود 400 کیلومتر آزاد‌راه در استان اصفهان وجود دارد و همچنین استان اصفهان از تعداد بسیاری آزاد‌راه برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت جاده‌های استان اصفهان نسبت به متوسط کشوری مطلوب و مناسب است، اضافه کرد: اما با وجود این موضوع هنوز باید اقدامات بسیاری در راستای ساماندهی و ایمن‌سازی جاده‌های موجود در سطح استان صورت بگیرد.

محمود‌زاده با بیان اینکه راه‌ها به عنوان محور توسعه شهر‌ها به شمار می‌روند، تأکید کرد: ایمن‌سازی جاده‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین نیاز‌های موجود در کشور جزو اولویت‌های برنامه‌ای این اداره قرار دارد و درصد بالایی از پروژه‌های اجرایی این اداره در بخش راه به ایمن‌سازی جاده‌ها اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های اجرایی در بخش راه در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای و ایمن‌سازی جاده‌ها نقش چشمگیری دارد، افزود: ستاد‌های ویژه‌ای با همکاری مجموعه‌‌هایی از جمله ستاد مدیریت بحران استانداری، اورژانس و هلال احمر در استان تشکیل شده و این مجموعه‌ها در راستای بهبود وضعیت جاده‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای اقدامات لازم و قانونی را انجام می‌دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه هر ساله اعتبارات متفاوتی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش راه اختصاص داده می‌شود، گفت: بخشی از این اعتبارات ملی و بخشی از آنها نیز از اعتبارات استانی است و این مجموعه با اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش راه درصدد افزایش کیفیت‌بخشی به وضعیت جاده‌ها است.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول