اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال/

تیم والیبال متین ورامین از سد نماینده کاشان گذشت/ قهر ناظر بازی

خبرگزاری فارس: تیم متین ورامین از هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مقابل باریج اسانس کاشان به برتری رسید.

تیم والیبال متین ورامین از سد نماینده کاشان گذشت/ قهر ناظر بازی

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، تیم باریج اسانس کاشان از هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال در حالی عصر امروز پذیرای تیم متین ورامین بود که می‌خواست با پیروزی در این دیدار، بازگشت خوبی به لیگ برتر داشته باشد و ناکامی‌های دور رفت مسابقات را به فراموشی بسپارد، اما در نهایت با نتیجه سه بر دو مغلوب مهمان خود شد.

قضاوت این مسابقه برعهده ابراهیم فیروزی (داور اول) و نادر انصاری (داور دوم) بود که امیدوار حاتمی به عنوان ناظر داوران را یاری می‌کرد.

نماینده کاشان ابتدا دو ست نخست را به ترتیب با نتایج 28 بر 26 و 25 بر 21 به سود خود پایان برد تا برای پیروزی، تنها به برد یک ست دیگر نیاز داشته باشد، اما بالا رفتن ضریب اشتباهات بازیکنان باریج و همچنین تدابیر و تاکتیک‌های جدید مصطفی کارخانه، موجب شد، تیم ورامینی‌ ست‌های سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 15 و 25 بر 14 به نام خود ثبت کند تا برای مشخص شدن برنده این دیدار، بازی به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم نیز بازیکنان متین ورامین توانستند با بهره‌گیری از خطاهای شاگردان حسین معدنی با نتیجه 15 بر 11 به پیروزی رسیده و فاتح این دیدار حساس و زیبا لقب بگیرند.

نکته قابل توجه این دیدار حرکت ناشایست یکی از بازیکنان متین ورامین بود که موجب ملتهب شدن جو سالن مسابقه شد تا جایی که ناسزاها و شعارها از سوی تماشاگران فضای مسابقه را تحت تأثیر قرار داد و کار به جایی رسید که ناظر بازی به واسطه به وجود آمدن این شرایط با حالت قهر تصمیم به ترک محل برگزاری این بازی گرفت که با دخالت مسئولان برگزاری مسابقه وی از این اقدام منصرف شد.

ترکیب باریج اسانس کاشان را در این دیدار علیرضا بهبودی، امیر غفور، حسین امیری، سجاد تارودی‌زاده، فرزاد ملابهرامی، ناصر رحیمی، حسن صنوبر، علیرضا جدیدی، سید جواد میرآفتاب، محمد مهدی صادق زارع، کریم اکرامی‌فر، بهنام حمامی، عباس فتحی بیدگلی و سعید جعفریان تشکیل می‌دادند که حسین معدنی، محمد فدوی، علی تاج‌الدین و مجید اعتماد حسینی به ترتیب به عنوان سرمربی،‌ مربی، آنالیزور و سرپرست روی نیمکت این تیم نشسته بودند.

 محسن عندلیب، میکائیل تاجر، امیرعلی محمد فتحعلی، قاسم کارخانه، شاهین مفیدی، عارف باقرزاده، مصطفی شریفات، ابراهیم یولمه، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد نظری افشار، علی اصغر رزم‌فر، فرهاد سال افزون، محمد میرزایی، غلام حقی‌پور، جردی گنز باربارا و نیکولای یانچف نیکولوف نیز بازیکنان تیم متین ورامین را تشکیل می‌دهند که با هدایت مصطفی کارخانه قدم به لیگ برتر والیبال کشور گذاشتند.

انتهای پیام/2406/ذ/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول