اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال

بیمارستان 10 تختخوابه کنارک به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنارک گفت: بیمارستان 10 تختخوابه کنارک با پیشرفت بیش از 98 درصد در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بیمارستان 10 تختخوابه کنارک به بهره‌برداری می‌رسد

علی‌اصغر مجیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنارک اظهار داشت: با توجه به وعده اداره‌کل راه و شهرسازی مقرر شده این بیمارستان تا دهه فجر امسال راه‌اندازی و حتی زودتر از موعد به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: شهرستان کنارک دارای 40 خانه بهداشت می‌باشد که 17 خانه بهداشت در منطقه زرآباد مستقر است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنارک ادامه داد: 44 بهورز در این خانه‌های بهداشت مشغول فعالیت هستند و اقدامات لازم برای ایجاد آموزشگاه‌ بهورزی در شهرستان که نیاز مبرم آن می‌باشد، انجام شده و مجوزهای لازم دریافت و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

مجیدزاده بیان کرد: با توجه به جمعیت 30 هزار نفری شهرستان کنارک، 9 پزشک در بخش دولتی و 6 نفر نیز در بخش خصوصی مشغول ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان هستند.

وی اضافه کرد: آمار فوق مختص به جمعیت شهری کنارک است که این مقدار اکنون کفاف نیاز درمانی منطقه را می‌دهد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنارک گفت: در سایر نقاط شهرستان نیز پزشکان مشغول ارائه خدمات هستند به‌طوری که در حمیدکان، دو پزشک، کهیر سه پزشک و زرآباد چهار پزشک حضور دارند.

مجیدزاده افزود: در زمینه ارائه خدمات دارویی در سطح شهرستان براساس قرارداد منعقده با بخش خصوصی، دورترین روستاها تحت پوشش دارویی قرار دارند.

وی تصریح کرد: به لحاظ نبود واحد انتقال خون در شهرستان کنارک، بیماران خاص اعم از دیالیزی، هموفیلی و تالاسمی به چابهار برای دریافت خدمات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/75001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول