اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته حمل و نقل

مزار شهدای رودسر گلباران شد

خبرگزاری فارس: در آستانه هفته حمل و نقل مراسم زیارت عاشورا و گلباران مزار شهدای جنگ تحمیلی رودسر برگزار شد.

مزار شهدای رودسر گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، نماینده اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها در مراسم غبارروبی مزار شهدای این شهرستان با اشاره به هفته حمل و نقل اظهار کرد: حمل و نقل از جمله بخش‏های زیربنایی اقتصاد هر جامعه است که با ایفای نقش رابط بین بازار تولید و بازار مصرف، مانند پایه‏‌های پلی است که بخش‏های مختلف جوامع با عبور از روی آن به طرف توسعه پایدار حرکت می‏کنند.

سید قاسم قاسمی، هفته حمل و نقل را برای قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و دیگر دست‏اندرکاران و شاغلان بخش حمل و نقل کشور موثر دانست و گفت: هفته حمل و نقل فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است.

وی در ادامه با اشاره به ایثارگری‌های رزمندگان در دفاع از اسلام و انقلاب و اشاره به مراسم گلباران مزار شهدای گرانقدر خاطرنشان کرد: امروز تمام عوامل حمل و نقل از جمله رانندگان و اعضای انجمن‌های صنفی در این مکان حضور به‌هم رسانده‌اند و با خواندن زیارت عاشورا و گلباران مزار شهدا یک‌بار دیگر بر استمرار راه مطهر شهدای انقلاب و آرمان‌های امام شهدا تاکید کردند.

انتهای پیام/84001/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول