اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری هرمزگان مطرح کرد

روند مطلوب برنامه‌های اصلاحی در زندان میناب

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری هرمزگان نشاط و روحیه مددجویان این مرکز را برای اصلاح و بازگشت به جامعه مطلوب و گفت: این امر ریشه در اجرای درست برنامه‌های اصلاحی دارد.

روند مطلوب برنامه‌های اصلاحی در زندان میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق مرکز هرمزگان، علی علیا امروز در بازدید میدانی از اماکن و بخش‌های مختلف زندان میناب اقدامات صورت گرفته در این زندان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: در زندان‌ها علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در راستای اصلاح زندانیان، با برخورد انسانی و اسلامی زمینه بازیابی هویت اجتماعی زندانیان محقق می‌شود تا مددجویان پس از آزادی بتوانند به زندگی عادی و اکنون گرم خانواده بازگردند.

وی همچنین با تقدیر از روند مطلوب برنامه‌های اصلاحی در زندان میناب، از این مرکز به عنوان مجموعه‌ای پویا یاد کرد.

رئیس اداره زندان میناب نیز در این بازدید با بیان این که در این مجموعه، کلاس‌های مذهبی و دینی، آموزش‌های کلاسیک، گروه درمانی و مشاوره فردی و نهضت سوادآموزی برگزار می‌شود گفت: با تلاش‌های صورت گرفته برنامه‌های اصلاح و تربیت به نحو شایسته‌ای پیگیری می‌شود.

کامران میرزایی کلاس‌های آموزش فنی و حرفه آموزی در رشته‌های مختلف، آموزش زندانیان در زمینه بیماری‌های پرخطر و روش‌های جلوگیری از ابتلا به آن، کلاس‌های نهضت سوادآموزی و فعالیت‌های ورزشی گوناگون را از اقدامات مهم زندان برای اصلاح مددجویان ذکر کرد.

وی با تشریح روند اقدامات اصلاحی و آموزشی در این زندان، گفت: تمام فعالیت‌های صورت گرفته در این مرکز، باز خورد تلاش‌های مستمر و هدفمند پرسنل پر تلاش این مجموعه است.

انتهای پیام/88004/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول