اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی زندان جیرفت خبر داد

برگزاری آزمون فراگیر پیام‌نور در زندان جیرفت

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره زندان جیرفت گفت: آزمون فراگیر دانشگاه پیام‌نور با حضور نماینده دانشگاه و اداره زندان جیرفت در بین مددجویان برگزار شد.

برگزاری آزمون فراگیر پیام‌نور در زندان جیرفت

حجت‌الاسلام بیژن دهقان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به اینکه هرسال با هماهنگی و همکاری اداره زندان با دانشگاه پیام‌نور بین مددجویانی که دارای شرایط لازم باشند آزمون برگزار می‌شود، اظهار داشت: آزمون فراگیر دانشگاه پیام‌نور با حضور نماینده دانشگاه و اداره زندان جیرفت در بین مددجویان برگزار شد.

وی افزود: مددجویان به غیر از محرومیت‌های که قانون برای آنها در نظر گرفته است از سایر مزایا و امکانات می‌توانند استفاده کنند و شرکت در آزمون‌های دانشگاه‌ها برای مددجویان یک حق است که می‌توانند، استفاده کنند.

دهقان با توجه به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند، زندان‌ها باید به دانشگاه تبدیل شوند، خاطرنشان کرد: آموزش از با اهمیت‌ترین موضوعات در زندان‌ها است و با توجه به هدف اصلی سازمان زندان‌ها که اصلاح و تربیت مددجویان است، آموزش نقش سازنده‌ای در اصلاح و تربیت مددجویان دارد.

معاون فرهنگی زندان جیرفت بیان کرد: در حال حاضر کلاس‌های آموزشی زیادی از جمله کلاس‌های احکام، قرآن، نهضت سوادآموزی، راهنمایی، دبیرستان بزرگسالان و حرفه‌آموزی و کاردانش برای مددجویان در حال برگزاری است.

دهقان عنوان کرد: مددجویان پس از دریافت گواهینامه‌های مربوطه مانند سایر افراد جامعه می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2655/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول