اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی مشهد تاکید کرد

نمایشگاه تجهیزات پزشکی اقدامی مؤثر در تحول صنعت سلامت

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی مشهد گفت: برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی اقدامی مؤثر در راستای تحول صنعت سلامت شرق کشور است.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی اقدامی مؤثر در تحول صنعت سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد داوود راحمی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی که در تالار همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد اظهار کرد: فضای تعامل موجود در این نمایشگاه به منظور آشنا کردن پزشکان و برقراری ارتباط مؤثر میان صنعت و دانشگاه از عواملی است که می‌تواند زمینه‌ساز تحول در صنعت سلامت کشور شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: معرفی تولیدات داخلی، نشان دادن جذابیت تولیدات داخلی، توانمندسازی کشور در زمینه تولید تجهیزات پزشکی و برقراری تعامل میان اساتید رشته‌های مرتبط در زمینه تولید تجهیزات پزشکی از جمله اهداف برگزاری دوازدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی است.

مدیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی مشهد در ارتباط با نهادهای عامل در اجرای این نمایشگاه خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه آزاد مشهد و نمایشگاه بین‌المللی مشهد از عوامل اجرایی در این نمایشگاه هستند که برای برگزاری این نمایشگاه همکاری قابل توجهی با هم داشته‌اند.

راحمی با بیان اینکه در این نمایشگاه شرکت‌های تولیدی از داخل و خارج از کشور شرکت کرده‌اند ادامه داد: از جمله استان‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه تهران، البرز، آذربایجان‌شرقی، قزوین، فارس، زنجان، خوزستان، مرکزی و زنجان هستند.

وی افزود: همچنین شرکت‌هایی از 12 کشور مختلف جهان از جمله آلمان، ایتالیا، فرانسه، آمریکا، چین، ژاپن، انگلیس و چند کشور دیگر در این نمایشگاه شرکت دارند و محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

مدیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی مشهد با اشاره به اینکه مشهد قلب صنعت پزشکی در شرق کشور است خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های شهر مشهد به خوبی ضرورت برگزاری این نمایشگاه در این شهر را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول