اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای استان اصفهان:

مسمومیت حاضران در همایش آرایشگران بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: دلیل مسمومیت شرکت‌کنندگان در همایش آرایشگران اصفهان در دست بررسی است و فنی و حرفه‌ای اصفهان مقصر مسمومیت برخی از شرکت‌کنندگان این همایش نیست.

مسمومیت حاضران در همایش آرایشگران بررسی می‌شود

محمدعلی زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه روز گذشته همایش آرایشگران توسط کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد برگزار شده است، اظهار کرد: مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان برای برگزاری این همایش سالن همایش‌های خود را در خیابان کارگر در اختیار این کانون قرار داده بود.

وی در پاسخ به این سؤال که دلیل مسمومیت تعدادی از شرکت‌کنندگان در همایش آرایشگران چه بوده است، ادامه داد: مسئولان برگزاری این همایش به دلیل رعایت شئونات اسلامی نسبت به بستن کامل درب‌های سالن همایش اقدام کرده بودند و به احتمال قوی بستن کامل درب‌های سالن همایش و استفاده‌ از مواد شیمیایی مربوط به لوازم آرایش دلیل این مسمومیت به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به حضور 300 نفر از کارشناسان و مربیان زن در این همایش تصریح کرد: البته بر اساس گزارش‌های موجود حدود 50 نفر از این افراد مسموم شده بودند و دلیل مسمومیت شرکت‌کنندگان همایش آرایشگران اصفهان در دست بررسی است و فنی و حرفه‌ای اصفهان مقصر مسمومیت برخی از شرکت‌کنندگان این همایش نیست.

وی با تاکید بر اینکه این سالن با ظرفیت 800 نفری دارای دو درب خروجی در شمال و جنوب است، اضافه کرد: همچنین سیستم گرمایشی این سالن به صورت پکیج هواساز بوده که بدون نیاز به لوله‌کشی گاز و بخاری هوای گرم وارد سالن می‌شود.

زارع با بیان اینکه سالن همایش‌های مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان در صورت اعلام نیاز از سوی در اختیار مجموعه‌های وابسته فرار داده می‌شود، تاکید کرد: روز گذشته نیز کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد اصفهان به منظور برگزاری همایش آموزشی آرایشگران و مربیان آموزشگاه‌های آزاد با عنوان جشنواره آرایش و پیرایش این سالن را در اختیار گرفته است.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این همایش به دلیل حفظ امنیت و پوشش اسلامی سالن، هر دو درب را به صورت کامل بسته و پرده‌ها را کشیده بودند و سپس با استفاده از مواد شیمیایی رنگ مو، اسپی حالت‌دهنده مو و اکسیدان به کار گریم مشغول بوده‌اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با بیان اینکه این اداره تنها مکان را در اختیار کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد قرار داده بود، گفت: با توجه به اینکه مواد شیمیایی بوی شدیدی از خود منتشر می‌کند به احتمال قوی سبب بروز مسمومیت برای برخی از شرکت‌کنندگان شده است.

وی با تاکید بر اینکه دلیل اصلی این حادثه طی روز‌های آینده و پس از کارشناس‌های دقیق مشخص می‌شود، اظهار کرد: البته برخی از مسئولان مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان تا ساعات پایانی شب شنبه در بیمارستان‌های عیسی بن مریم، الزهرا(س)، حضرت علی‌اصغر(ع) و شریعتی حضور داشتند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول