اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل:

هیئت‌های ورزشی استان در بدترین وضعیت فعالیت خود هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل گفت: هیئت‌های ورزشی استان اردبیل در بدترین شرایط و وضعیت فعالیت خود هستند.

هیئت‌های ورزشی استان در بدترین وضعیت فعالیت خود هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل، هادی صباغی اظهار داشت: با گذشت کمتر از دو سال از فعالیت هیئت شمشیر‌بازی گرمی شاهد حضور استعدادهای خوبی در شمشیربازی این شهرستان هستیم که قطعا با حمایت‌های لازم در آینده نزدیک از این بازیکنان خبرهای خوشی خواهیم شنید.

وی با اشاره به وجود قهرمانانی خوب و با استعداد در ورزش شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: شهرستان نیر که در سال‌های گذشته حرف چندانی در ورزش شهرستان‌های استان برای گفتن نداشت امروز قهرمان جهانی و آسیایی در شمشیربازی دارد و این موید این مطلب است که مدیران ورزش شهرستان‌ها باید توجه و اعتبارات خود را به سمت رشته‌های پر مدال و پر استعداد سوق داده و از سرمایه‌گذاری‌های زاید در رشته‌های بی‌پشتوانه و فاقد استعداد در شهرستان‌ها بپرهیزند.

سرپرست هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل مهمترین مشکل فعلی ورزش استان به ویژه در سال 91 را مسائل مالی دانست و یادآور شد: عدم تخصیص اعتبارات لازم در طی سال و مشکلات عدیده مالی موجب شده تا ورزش استان در موقعیت بسیار وخیم و غیر قابل تصوری قرار گیرد و قطعا با ادامه این روند بسیاری از ادارات ورزش شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان از فعالیت باز خواهند ماند.

صباغی گفت: ورزش استان وابسته به منابع دولتی است و عدم وجود بنگاه‌های اقتصادی و بخش خصوصی قابل توجه و توانمند در استان این وابستگی را بیش از پیش کرده است و امروز مشکلات مالی دستگاه‌های دولتی به ویژه اداره کل ورزش و جوانان نمود عملی خود را در وضعیت آشفته مالی و عملکردی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان خود را نشان می‌دهد.

این مسئول با تشکر از زحمات دو سال گذشته یونس جوادی در راه‌اندازی و مدیریت شمشیربازی شهرستان گرمی اظهار امیدواری کرد با تعامل مناسب بین اداره ورزش و جوانان و همچنین هیئت شمشیربازی شهرستان از موقعیت بحرانی فعلی عبور کرده و در این میان هم هیئت استان علی رغم مشکلات خاص خود در حد توان از شمشیربازی گرمی حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه که بابا محمودی رئیس کمیته مسابقات هیئت شمشیربازی استان، ستار‌زاده معاون مالی اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی و یونس جوادی رئیس هیئت شمشیربازی شهرستان گرمی نیز حضور داشتند، حاضران به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مشکلات شمشیربازی گرمی پرداختند و در پایان تصمیمات لازم در خصوص وضعیت شمشیربازی این شهرستان اتخاذ شد.

انتهای پیام/62003/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول