اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تاکید کرد

ضرورت ارتباط تمامی هیئت‌های ورزشی با هیئت پزشکی ورزشی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بر ضرورت ارتباط تمامی هیئت‌های ورزشی با هیئت پزشکی ورزشی تاکید کرد.

ضرورت ارتباط تمامی هیئت‌های ورزشی با هیئت پزشکی ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، احد پازاج در مجمع انتخاباتی هیئت پزشکی ورزشی استان اردبیل اظهار داشت: هیئت پزشکی ورزشی استان با برقراری ارتباط تنگاتنگ با دیگر هیئت‌ها و زیرپوشش قرار دادن ورزشکاران از مصدومیت آنها پیشگیری کرده است.

وی افزود: برخی از هیئت‌های ورزشی با سرمایه‌گذاری‌های بسیار و در مدت زمان‌های طولانی قهرمانان ارزنده‌ای تربیت می‌کنند اما، به دلیل عدم ارتباط با هیئت پزشکی ورزشی و نیروهای متخصص آن، قهرمانان خود را در یک حادثه از دست می‌دهند و این ضربات جبران‌ناپذیری به ورزش در بخش قهرمانی وارد می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: این هیئت و نیروهای متخصص آن اکنون با ارائه خدمات تخصصی، بسیاری از قهرمانان مصدوم را با اقدامات درمانی و توانبخشی به عرصه قهرمانی باز می‌گردانند و مانع از بین رفتن انرژی و سرمایه‌های ورزشی می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: ارتباط تمامی هیئت‌های ورزشی و قهرمانان آن با هیئت پزشکی ورزشی یک ضرورت است چرا که این هیئت با پیشگیری و اقدامات درمانی و توانبخشی زحمات و تلاش‌های مربیان، قهرمانان و دست‌اندرکاران ورزش را تضمین می‌کند.

پازاج اظهار داشت: هیئت پزشکی ورزشی و تمامی مسئولان هیئت‌های ورزشی با برنامه‌ریزی مناسب و ارتباط و تعامل دو سویه نباید اجازه دهند تا قهرمانان ما در اوج آمادگی بر اثر یک غفلت و آسیب‌دیدگی کنار روند.

وی اضافه کرد: برقراری ارتباط نزدیک و دو سویه هیئت‌های ورزشی با هیئت پزشکی ورزشی در کنار برگزار‌ی برنامه‌های آموزشی و توجیهی مکمل و تکمیل‌کننده دوره قهرمان‌پروری و تربیت ورزشکاران است و طول عمر قهرمانی را افزایش می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ابراز امیدواری کرد فدراسیون پزشکی ورزشی با حمایت‌های خود از هیئت‌های استانی در تجهیز هیئت‌های پزشکی ورزشی شهرستان‌ها، اداره کل ورزش و جوانان استان را یاری کند.

انتهای پیام/62002/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول