اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ماهنشان:

دخل‌زن ثانیه‌ای دستگیر شد / سرقت 12 میلیون در 30 ثانیه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان از دخل زنی در 30 ثانیه خبر داد و گفت: یک سارق از یک جایگاه سوخت در ماهنشان 12 میلیون سرقت کرده است.

دخل‌زن ثانیه‌ای دستگیر شد / سرقت 12 میلیون در 30 ثانیه

برزو مهدیخانی ظهر امروز از دستگیری سارق حرفه‌ای دخل‌زن که در عرض 30 ثانیه اقدام به دخل‌زنی مبلغ 12 میلیون ریال از جایگاه سوخت کرده بود خبر داد و اظهار داشت: مردم توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

وی افزود: در پی اطلاع پلیس از دخل‌زنی مبلغ 12 میلیون ریال از یک جایگاه سوخت بلافاصله ماموران آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان ادامه داد: در بررسی‌های پلیس مشخص شد، سارق با همدستی راننده یک دستگاه سمند با سرگرم کردن متصدی جایگاه سوخت اقدام به سرقت کرده است.

وی تصریح کرد: با ادامه تحقیقات و بررسی سرنخ‌های موجود هر دو متهم به نام های «ر- ش» و «م - م» شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی با اعلام اینکه دوربین‌های مدار بسته این جایگاه نشان می‌داد که این سارق در عرض 30 ثانیه اقدام به این سرقت کرده است، گفت: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت اعتراف مبلغ مسروقه از متهمان کشف و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

مهدیخانی در خاتمه هشدار داد: مردم به توصیه‌های پلیسی توجه کرده و موارد حفاظتی را در زمینه پیشگیری از سرقت رعایت کرده و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/2308/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول