اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قدس خبر داد

کشف 5 فقره سرقت به عنف و جعل / دستگیری 6 سارق و مالخر در قدس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی قدس از دستگیری شش سارق و مالخر خبر داد و گفت: سارقان در بازجویی‌های پلیس به 5 فقره سرقت به عنف و جعل و اماکن اعتراف کردند.

کشف 5 فقره سرقت به عنف و جعل / دستگیری 6 سارق و مالخر در قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز،‌ علی محمدی افزود: در پی وصول چند فقره پرونده سرقت به عنف در این شهرستان، ماموران پلیس آگاهی موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده و ظرف 72 ساعت موفق به دستگیری 4 نفر سارق و 1 نفر جاعل و یک نفر مالخر شدند.

وی ادامه داد: در این راستا با تلاش ماموران پلیس آگاهی و بررسی سارقان سابقه‌دار و تحقیقات میدانی و شیوه سرقت سارقان، در کمتر از سه روز، 4 سارق به عنف و یک جاعل و یک مالخر در شهرستان قدس دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

محمدی اعلام داشت: ماموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و کنترل محل تردد این سارقان و عملیات پلیسی موفق به دستگیری مالخر و برگرداندن اموال مسروقه به مالباختگان شدند که سرعت عمل پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان و مالخر، موجب رضایت‌مندی و ایجاد احساس امنیت در سطح شهرستان شد.

گفتنی است سارقان و مالخر پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2302/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول