اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری مأموران پلیس آگاهی گلستان

سارقان حرفه‎ای خودرو در گلستان دستگیر شدند/ کشف 25 فقره سرقت در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: دو سارق که علاوه بر پنج فقره سرقت، دو دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه خودروی زانتیا را به سرقت برده بودند با پیگیری مأموران پلیس آگاهی استان گلستان دستگیر شدند.

سارقان حرفه‎ای خودرو در گلستان دستگیر شدند/ کشف 25 فقره سرقت در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، محمدرضا اکبری با اشاره به نحوه شناسایی و دستگیری متهمان اظهار داشت: به دنبال سرقت دو دستگاه پژو پارس و یک دستگاه خودرو زانتیا در شهر گرگان، موضوع سرقت‎ها به صورت ویژه در دستور تیمی ویژه از مأموران پلیس آگاهی مرکز استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی‎های به عمل آمده و فعال‎سازی منابع خبری سرانجام خودروهای مورد نظر در یکی از استان‎های کشور شناسایی و دو سارق دستگیر شدند.

اکبری ادامه داد: با دستگیری متهمان و تحقیقات تخصصی به عمل آمده هر دو سارق به سرقت خودروها اعتراف کردند و خودروهای مسروقه پس از شناسایی مالباخته‎ها به صاحبان اصلی بازگردانده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات متهمان علاوه بر سرقت خودروها به هشت فقره سرقت احشام، وجه نقد و سرقت محصولات کشاورزی اعتراف کردند که صحنه سرقت‎ها بازسازی و مالباخته‎ها شناسایی شد.

وی در پایان گفت: هر دو متهم پس از اعتراف به سرقت‎ها ضمن تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

دستگیری 10 سارق و کشف 25 فقره سرقت در گلستان

رئیس پلیس آگاهی گلستان همچنین از دستگیری 10 سارق و کشف 25 فقره سرقت در راستای اجرای سومین مرحله طرح مبارزه با سرقت‎های همراه با خشونت خبر داد.

اکبری گفت: طرح مبارزه با سرقت همراه با خشونت، کیف‎قاپی، زورگیری، و سرقت‎های به عنف با بسیج تمام نیروها و امکانات توسط ماموران اداره مبارزه با سرقت آگاهی استان طی دو روز گذشته به اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح پنج سارق منزل، یک مالخر، دو سارق قطعات و وسایل داخل خودرو، یک سارق سیم کابل برق و یک سارق که اقدام به سایر سرقت‎ها کرده بود دستگیر و ضمن تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

اکبری کشف 13 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، دو دستگاه خودرو و یک دستگاه خودروی تحت تعقیب مراجع قضایی را از دیگر موفقیت‎های ماموران در اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: با پیگیری‎های به عمل آمده سه فقره سرقت منزل، دو فقره سرقت سیم کابل برق، یک فقره سرقت قطعات خودرو و دو فقره سایر سرقت‎ها کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/2307/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول