اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس آگاهی صورت گرفت

دستگیری سارقان منازل و کشف 10 فقره سرقت در یاسوج

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارقان منازل و کشف 10 فقره سرقت در یاسوج مرکز این استان خبر داد.

دستگیری سارقان منازل و کشف 10 فقره سرقت در یاسوج

سرهنگ سید محمدحسن جعفری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت‌های منازل در سطح شهر یاسوج که به نظر می‌رسید توسط یک گروه انجام شده باشد بلافاصله با تلاش مأموران انتظامی در شهرستان بویراحمد تحقیقات گسترده و تخصصی در این زمینه آغاز شد.

وی ادامه داد: با بررسی‌های پلیس شهرستان بویراحمد توسط مأموران کلانتری 11 بازار شهر یاسوج، سه سارق منازل در حین سرقت دستگیر شده که جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان انتقال داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی این استان در ادامه تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقتی شدند ولی با وجود دلایل و مدارک موجود، سارقان چاره‌ای جز اعتراف نداشته و تاکنون به 10 سرقت منازل اعتراف کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت همه محل‌های سرقت شناسایی و متهمان ضمن تحویل به مراجع قضایی استان با قرار قانونی روانه زندان شدند.

جعفری‌نژاد با توصیه به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای حفاظت بیشتر از اموال خود گفت: بسیاری از سرقت‌ها به این دلیل است که بسیاری شهروندان توصیه‌های ایمنی پلیس و سایر مراجع را جدی تلقی نمی‌کنند.

انتهای ‌پیام/2571/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول