اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان:

مستاجر برای سرقت از صاحبخانه دیوار خانه را خراب کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به دستگیری پنج سارق در روز گذشته، از دستگیری متهمی که مستاجر مغازه بود، خبر داد.

مستاجر برای سرقت از صاحبخانه دیوار خانه را خراب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، حسین عبدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پیگیری موضوع، زمانی در دستور کار ماموران قرار گرفت که فردی به کلانتری 14 زنجان مراجعه و از سرقت از مغازه‌اش اعلام شکایت کرد.

این مرد به ماموران افزود: مغازه‌ام کنار منزلم قرار دارد و منزل را به مدت یک هفته ترک و به مسافرت رفته بودم که در برگشت متوجه سرقت از مغازه با شیوه تخریب دیوار مغازه شدم و به پلیس اعلام کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان ادامه داد: با طرح این شکایت تحقیقات در این زمینه آغاز و ماموران در بررسی سرنخ‌های موجود به مستاجر این شاکی مظنون شدند.

وی با اعلام اینکه مستاجر وی برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد، گفت: متهم به نام «ر- م» در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت از مغازه مالک اعتراف کرد و اعلام کرد که از نبود یک هفته‌ای مالک مطلع بوده و با تخریب دیوار مغازه دست به سرقت زده است.

عبدی با اعلام اینکه در این زمینه اقدامات قانونی صورت گرفته است، گفت: با تلاش ماموران همچنین چهار سارق دیگر به اتهام کش‌روی، سرقت موتورسیکلت، سیم و کابل و کیف‌زنی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/2308/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول