اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر همدان:

خودروی امدادی آرگو، به ناوگان امدادی همدان پیوست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: خودرو امدادی آرگو با قابلیت‌های ویژه در اختیار نیروهای امدادی هلال احمر استان همدان قرار گرفت.

خودروی امدادی آرگو، به ناوگان امدادی همدان پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمید ره‌انجام ظهر امروز در آستانه شروع طرح امداد زمستانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خودرو امدادی آرگو، خودروی ویژه امدادی که قابلیت یک نفربر را نیز دارد برای نخستین ‌بار در کشور برای امدادرسانی در حوادث توسط هلال احمر به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: این خودروی نجات می‌تواند در شرایط بسیار سخت به عنوان خودرو چندمنظوره در بدترین شرایط رودخانه‌، کوهستان و جاده‌های سنگلاخی و در نهایت در برف و کولاک با قدرت مانند یک نفربر عمل کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه این خودرو ویژه امدادی، متفاوت از خودروهای نجات تیپ یک و 2 است، یادآور شد: خودروهای قبلی نجات بیشتر در جاده‌ها کاربرد داشتند ولی این خودروی جدید ویژه نجات که همانند نفربر است گستردگی فعالیت در شرایط سخت از جمله حوادثی چون سیلاب و کوهستان را دارد.

وی ادامه داد: ما در گذشته خودروی نجاتی که بتواند به صورت گسترده در شرایط سخت قابل استفاده باشد نداشتیم و اکنون مسئولان جمعیت هلال احمر توانستند با وجود تحریم‌ها و شرایط سختی که وجود دارد این خودرو (نفربر) را خریداری کرده و در اختیار استان‌ها قرار دهند.

ره‌انجام تصریح کرد: آرگو قابلیت نصب شنی را نیز داراست تا در مکان‌های صعب العبور که از چرخ کاری ساخته نیست بتوان با نصب زنجیر شنی از آن بهره برد همچنین با توجه به ویژگی‌های خاص آن به راحتی در دریا، رودخانه و آبگیرها در حکم یک قایق نجات عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/89006/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول