اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرک بزرگ صنعتی شیراز

موانع صدور سند صنعتگران برداشته شد

خبرگزاری فارس: مدیر حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برطرف شدن موانع صدور اسناد صنعتگران شهرک صنعتی بزرگ شیراز خبر داد.

موانع صدور سند صنعتگران برداشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علیرضا جوانمردی‌نیا در جلسه مشترک با مدیران و نمایندگان حقوقی بانک‌های استان فارس و اداره ثبت اسناد و املاک شیراز با اشاره به اینکه پیش از این به علت اینکه اسناد شهرک صنعتی بزرگ شیراز به صورت مشاعی در رهن بانک‌های عامل قرار گرفته بود،‌ امکان صدور اسناد توسط اداره ثبت اسناد و املاک شیراز فراهم نبود اظهار داشت: این موضوع سبب شده بود بسیاری از صنعتگران نتوانند اسناد مالکیت واحد خود را دریافت کنند.

وی افزود: با برطرف شدن موانع موجود، بانک‌های عامل پذیرفتند که با هماهنگی با شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اسامی واحدهای صنعتی را که اسناد آنها به صورت مشاعی در رهن بانک‌ها قرار ندارد را در نامه‌ای به اداره ثبت اسناد و املاک اعلام تا پس از طی مراحل قانونی نسبت به صدور اسناد مالکیت اقدام شود.

جوانمردی‌نیا افزود: با صدور اسناد توسط اداره ثبت اسناد،‌ بخشی از مشکلات واحدهای صنعتی حل می‌شود.‌

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس قانون بانک‌ها موظف به پذیرش دفترچه‌های قرارداد منعقد شده بین صنعتگران و شرکت شهرک‌های صنعتی برای ضمانت به عنوان اسناد رهنی برای اخذ تسهیلات بانکی هستند گفت‌: استعلام‌ها از مجموعه نظام بانکی استان اجرای قانون در این زمینه است تا صنعتگران بتوانند بدون مشکل نسبت به اخذ تسهیلات بانکی اقدام کنند.

جوانمردی نیا همچنین از اهتمام و همکاری صمیمانه اداره کل ثبت اسناد این استان در این زمینه تقدیر کرد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول