اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر کشاورزی مولداوی:

رسانه‌های غربی درباره ایران سیاه‌نمایی‌های زیادی می‌کنند/ ایران آینده درخشانی پیش رو دارد

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر کشاورزی و صنایع غذایی مولداوی با بیان اینکه درباره ایران سیاه‌نمایی‌های زیادی در رسانه‌های غربی انجام می‌شود، گفت: مردم ایران وارث تمدن بی‌نظیری هستند و این کشور آینده درخشانی در پیش رو دارد.

رسانه‌های غربی درباره ایران سیاه‌نمایی‌های زیادی می‌کنند/ ایران آینده درخشانی پیش رو دارد

کنستانتین روتارو در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره آنچه از ایران به مولداوی به یادگار می‌برد، اظهار کرد: در مرحله نخست دوست دارم این نکته را بیان کنم که ایران کشور بسیار زیبایی است که گروه ما را بسیار تحت‌‌تاثیر قرار داد.

وی افزود: درباره ایران سیاه‌نمایی‌های زیادی در رسانه‌های غربی انجام می‌شود اما ما ضرب‌المثلی داریم که می‌گوید بهتر است یک دفعه ببینی تا 100 دفعه بشنوی که مصداق آن را درباره کشور ایران به خوبی شاهد بودیم.

مدیر عامل هفته‌نامه کشاورزی مولداوی تاکید کرد: کشور شما همانند دیگر کشورها با مشکلاتی نیز روبه‌رو است اما من از رویکرد و نحوه رفع مشکلات ایران بسیار خوشم آمد و معتقدم کشور ایران در راه درستی قرار دارد.

وی ادامه داد: این دیدگاه برای من پس از بازدید از گروه صنعتی ایران خودرو، پژوهشگاه رویان و دیگر مراکز صنعتی، علمی فرهنگی ایران حاصل شد و تمام بازدیدهای ما این مسئله را تایید می‌کرد که ایران در راه صحیح پیشرفت و خودکفایی قرار گرفته است.

روتارو با بیان اینکه کشور ایران آینده خوبی در پیش رو دارد، تصریح کرد: از دیدگاه من مردم ایران زینت کشورشان هستند، من از مردم ایران بسیار خوشم آمده است و مشخص است که این مردم وارث تاریخ و تمدن عظیمی هستند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول