اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سمنان:

ستاد صیانت از آثار هنری در سمنان تشکیل می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان از تشکیل ستاد صیانت از آثار هنری در سمنان با تلاش مسئولان فرهنگ و هنر این شهرستان خبر داد.

ستاد صیانت از آثار هنری در سمنان تشکیل می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر رسولیان صبح امروز در شانزدهمین جلسه تحول اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان گفت: با توجه به افزایش وسایل ارتباط جمعی و پیشرفت‏های چشمگیر در عرصه اطلاعات، ارتباطات و تکنولوژی لازم است که این ستاد تشکیل شود.

وی تصریح کرد: باید از هرگونه سوءاستفاده از آثار هنرمندان و فرهنگیان که همواره احتمال آن وجود دارد، جلوگیری شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان ادامه داد: باید با اهمیت دادن به این موضوع، تشکیل چنین ستادی در سطح جامعه را عملی کرد تا احساس اطمینان در هنرمندان به وجود آید.

رسولیان افزود: ستاد صیانت از آثار هنری در سمنان با همکاری ادارات دادگستری، شورای اسلامی شهر سمنان، بازرگانی، سپاه پاسداران، اماکن عمومی، تبلیغات اسلامی، مجمع امور صنفی و ... زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان تشکیل می‏شود.

وی هدف از برگزاری ستاد صیانت و حمایت از آثار فرهنگی را هماهنگی و ارتباط بیشتر بین دستگاه‏های اجرایی و فرهنگی، تولید آثار فرهنگی و هنری و مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب اعلام کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان بیان داشت: جلسات ستاد صیانت و حمایت از آثار فرهنگی به صورت ماهانه برگزار می‏شود و در خصوص حمایت از تولید آثار فرهنگی به‌ویژه آثاری که در مبارزه با تهاجم فرهنگ غرب تولید شده باشد، برگزار می‏شود.

 

انتهای پیام/22494/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول