اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف کمک به بیماران خاص صورت گرفت

گشایش نمایشگاه آثار هنری در داراب

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان محلی داراب نمایشگاه آثار هنری با هدف یاری‌رسانی به بیماران خاص در این شهر گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه آثار هنری در داراب

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، صبح امروز با حضور سرپرست فرمانداری داراب و جمعی از مسئولان این شهرستان نمایشگاه آثار هنرمندان دارابی با هدف کمک به بیماران خاص گشایش یافت.

مسئول نمایشگاه آثار هنری هنرمندان دارابی در حاشیه مراسم آغاز به کار این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار داشت: در این نمایشگاه 45 تابلو نقاشی، خوشنویسی، نقاشی خط، طراحی، عکس و تعداد بسیاری از دست‌ساخته‌های هنرمندان دارابی از قبیل عروسک، دستبند، چاپ بر روی لباس، جعبه‌های کادویی، کارت پستال، آینه جیبی،  و وسایل دست‌دوخت در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

نگین احمدلو اضافه کرد: نمایشگاه آثار هنری هنرمندان دارابی از امروز تا 30 آذرماه جاری هر روزه از ساعت 09:00 تا 12:00 و 16:00 تا 19:00 در حسینیه ولی عصر (عج) داراب پذیرای علاقه‌مندان است.

وی ادامه داد: آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه اهدایی 10 هنرمند دارابی به بیماران خاص است که به فروش می‌رسد و خیران نیک‌اندیش و علاقه‌مندان می‌توانند با خرید این آثار در راستای کمک‌رسانی به بیماران خاص مشارکت کنند.

احمدلو تصریح کرد: ارزش مادی این آثار بالغ بر 50 میلیون ریال تخمین زده شده که به بیماران تالاسمی، هموفیلی، پیوندی و دیالیزی داراب اهدا شده است.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول