اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی رودبار خبر داد

آمادگی 50 راهدار برای ارائه خدمات زمستانی در رودبار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی رودبار از آمادگی 50 راهدار برای ارائه خدمات زمستانی به مردم و مسافران در این شهرستان خبر داد.

آمادگی 50 راهدار برای ارائه خدمات زمستانی در رودبار

اردشیر علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به تغییرات جوی و بارش برف در کوهستان‌های این شهرستان، اظهار کرد: بارش برف از شامگاه روز جمعه در مناطق مختلف رودبار آغاز به باریدن کرده و مناطق کوهستانی این شهرستان سفیدپوش شده است.

وی، از برنامه‌ریزی منسجم برای ارائه خدمات مطلوب همزمان با فصل سرما خبر داد و افزود: رودبار به دلیل واقع شدن در منطقه‌ای کوهستانی همواره شاهد حجم کثیری از بارش نزولات جوی است.

این مسئول با بیان اینکه 4 راهدارخانه در مناطق مختلف شهرستان رودبار عملیات بازگشایی مسیرها را بر عهده می‌گیرند، اضافه کرد: راهدارخانه رستم‌آباد، حشمت‌آباد، قوشلانه و ویه، عملیات بازگشایی مسیرهای فرعی و اصلی شهرستان را عهده‌دار هستند.

وی از آمادگی 50 راهدار برای ارائه خدمات به مردم خبر داد و گفت: تمام ماشین‌آلات راهداری برای ارائه خدمات مطلوب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

علیزاده با بیان اینکه اکنون تردد در محورهای اصلی و فرعی رودبار جریان دارد، تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد به مناطق کوهستانی این شهرستان را دارند باید زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی و آذوقه به همراه داشته باشند.

وی پراکندگی را از ویژگی‌های مهم رودبار برشمرد و اذعان کرد: پراکندگی روستاهای رودبار و وسعت راه‌های ارتباطی عزمی راسخ برای خدمات‌دهی به مردم را می‌طلبد.

رئیس اداره راه و ترابری رودبار با بیان اینکه برف‌روبی تمام مسیرهای رودبار در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: بازگشایی مسیرهای اصلی، فرعی و راه‌های روستایی و پر جمعیت از اولویت‌های برف‌روبی راه‌های ارتباطی است.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول