اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد

آمادگی کامل راهدارخانه‌های آذربایجان‌غربی در طرح زمستانی

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: راهدارخانه‌های آذربایجان‌غربی آمادگی کامل برای اجرای طرح زمستانی را دارند.

آمادگی کامل راهدارخانه‌های آذربایجان‌غربی در طرح زمستانی

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح زمستانی راهدارخانه‌های آذربایجان غربی از سیزدهم ماه جاری همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز آغاز شده است.

این مسئول با اشاره به تجهیز راهدارخانه‌های استان، تصریح کرد: تمام راهدارخانه‌های آذربایجان‌غربی برای اجرای طرح زمستانی تجهیز شده و نیروی انسانی نیز آمادگی کامل برای اجرای این طرح را دارند.

محبت‌خواه از آمادگی 75 گروه راهداری زمستانی در این استان خبر داد و افزود: این گروه‌ها در گردنه‌ها و جاده‌های برف‌گیر استان مستقر هستند.

وی با بیان اینکه هر سال از آذر ماه طرح ویژه مستانی راهدارخانه‌های استان اجرایی می‌شود، خاطر نشان کرد: بر این اساس راهدارخانه‌های استان از نظر تجهیزات و نیروی انسانی مورد بررسی قرار گرفته و تجهیز می‌شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برای اجرای این طرح 623 راهدار حضور دارند، اعلام کرد: این تعداد راهدار در 35 راهدارخانه استان مستقر هستند.

محبت‌خواه در پایان اعلام کرد: این راهدارها با بهره‌گیری از ماشین‌آلات سنگین و سبک در حال ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول