اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان:

فشارهای اقتصادی ناشی از سوء مدیریت‌هاست

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: بخشی از فشارهای اقتصادی ناشی از کم‏کاری‌ها و سوء مدیریت‌هاست.

فشارهای اقتصادی ناشی از سوء مدیریت‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی عصر امروز در دهمین جلسه شورای معاونان سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان که در سالن جلسات سپاه استان سمنان برگزار شد، بیان کرد: از نشانه‌های عزت نفس این است که انسان قناعت کند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار داشت: مسئله تأمین رفاه برای زندگی، موضوعی است که اسلام به آن سفارش می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت تلاش برای تأمین زندگی افزود: امروز سئوال این است که رفاه برای چه باید ایجاد و در ازای کسب رفاه چه ارزش‌هایی باید فدا شود؟

رعایتی افزود: دشمنان در خصوص وضعیت اقتصاد کشور، جنگ روانی فراوانی علیه انقلاب اسلامی به وجود آورده‏اند.

وی تصریح کرد: بخشی از فشارهای اقتصادی ناشی از کم‏کاری‌ها و سوء مدیریت‌هاست و دشمنی مزدوران و عوامل داخلی دشمنان هم در این موضوع موثر است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه انسان باید دائماً خود را در کانون وعظ و موعظه قرار دهد، تصریح کرد:‌ پاسداران بیش از همه اقشار جامعه به کلاس اخلاق نیازمندند؛ چرا که وعظ و موعظه موجب می‌شود، انسان در مسیر حق قرار گیرد و هدف اصلی خود را گم نکند.

رعایتی تصریح کرد: هدف از کار و تلاش در نظام اسلامی، کسب تقرب به خداوند و پیاده‌سازی احکام و ارزش‌های الهی است و اگر کار خارج از این هدف باشد،‌ فایده‌ای ندارد.

وی غرور و منیت و خودخواهی را‌ سلاح شیطان در مقابله با مؤمنان و مسئولان دانست و گفت: شیطان، نخستین کسی است که به دلیل کبر و غرور سقوط کرد؛ بنابراین انسان هم اگر متوجه مرکز و مبدأ هستی نباشد و خود را در معرض خودخواهی و غرور قرار دهد، قطعاً‌ سقوط خواهد کرد.

انتهای پیام/22493/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول