اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد قزوین:

فعالیت‌های کلان براساس اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان قزوین گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید فعالیت‌های کلان براساس اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی شود.

فعالیت‌های کلان براساس اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدتقی نوروزی در جلسه شورای شعب و مدیران بانک مهر اقتصاد استان قزوین که ظهر امروز در اداره شعب بانک مهر اقتصاد این استان برگزار شد، اظهار داشت: امروزه کسب رضایت مشتری جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی را به خود اختصاص داده است و در استراتژی کلان بانک مهر اقتصاد هدف، حفظ و ارتقای ارزش و کرامت مشتریان است.

وی افزود: بنابراین بانک مهر اقتصاد با قدردانی از مشتریان و تقویت فرهنگ مشتری‌مداری به دنبال شناسایی و درک واقعی از نیازهای آنان است.

نوروزی هدف از برگزاری این همایش را تکریم و تجلیل از مشتریان خوش حساب، مشتری‌مداری و شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان عنوان کرد و گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید فعالیت‌های کلان براساس اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان قزوین حفظ و ارتقای ارزش مشتریان، تقویت فرهنگ مشتری‎مداری، معرفی خدمات و محصولات ویژه، شناسایی و درک دقیق‎تر نیازها و انتظارات، قدردانی و تقدیر از مشتریان در سطوح استانی و برقراری ارتباط راهبردی با مشتریان و فعالان اقتصادی را از دیگر اهداف این همایش دانست.

گفتنی است در پایان این جلسه ضمن ارائه گزارش کار توسط مدیران و رؤسای شعب، وضعیت عملکرد مدیران و شعب استان طی هشت ماه سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2667/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول