به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدتقی نوروزی در جلسه شورای شعب و مدیران بانک مهر اقتصاد استان قزوین که ظهر امروز در اداره شعب بانک مهر اقتصاد این استان برگزار شد، اظهار داشت: امروزه کسب رضایت مشتری جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف شرکتها و بنگاههای اقتصادی را به خود اختصاص داده است و در استراتژی کلان بانک مهر اقتصاد هدف، حفظ و ارتقای ارزش و کرامت مشتریان است.
وی افزود: بنابراین بانک مهر اقتصاد با قدردانی از مشتریان و تقویت فرهنگ مشتریمداری به دنبال شناسایی و درک واقعی از نیازهای آنان است.
نوروزی هدف از برگزاری این همایش را تکریم و تجلیل از مشتریان خوش حساب، مشتریمداری و شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان عنوان کرد و گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید فعالیتهای کلان براساس اقتصاد مقاومتی برنامهریزی شود.
مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان قزوین حفظ و ارتقای ارزش مشتریان، تقویت فرهنگ مشتریمداری، معرفی خدمات و محصولات ویژه، شناسایی و درک دقیقتر نیازها و انتظارات، قدردانی و تقدیر از مشتریان در سطوح استانی و برقراری ارتباط راهبردی با مشتریان و فعالان اقتصادی را از دیگر اهداف این همایش دانست.
گفتنی است در پایان این جلسه ضمن ارائه گزارش کار توسط مدیران و رؤسای شعب، وضعیت عملکرد مدیران و شعب استان طی هشت ماه سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/2667/ش/پ3003