اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

حفظ فرهنگ ایثار و شهادت ماموریت‌ مهم بنیاد شهید است

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن در جامعه را یکی از مأموریت‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست.

حفظ فرهنگ ایثار و شهادت ماموریت‌ مهم بنیاد شهید است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر شعبانی‌فرد عصر امروز در نشست شورای مشورتی استانداری مرکزی در امور ایثارگران اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران وظایف و رسالت بسیار مهمی بر عهده دارد که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است.

وی تصریح کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن تک تک ملت ایران دارند و وظیفه مردم و مسئولان این است که حق آنان را به درستی ادا کنند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران برای دفاع از میهن اسلامی جان خود را در سبد اخلاص گذاشته و عاشقانه به سوی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل رهسپار شدند، بیان داشت: نسل جوان باید به خوبی با شهدا و آرمان‌های شهدا آشنا شده و در راه شهدا گام بردارند.

شعبانی‌فرد با تاکید بر اینکه توجه و اهتمام ورزی به فرهنگ ایثار و شهادت کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند، گفت: خدمتگذاری به ایثارگران یک وظیفه انقلابی، اسلامی، اخلاقی و مدیریتی است و همه مسئولان باید خدمت بی منت به این عزیزان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی همچنین با اشاره به لزوم اجرای قوانین مربوط به شهدا و ایثارگران بیان کرد: مسئولان بنیاد شهید باید بکوشند زمینه و بستر لازم را برای اجرایی شدن قوانین و مقررات مربوط به جامعه ایثارگری فراهم سازند و از حقوق این عزیزان دفاع کنند.

استاندار مرکزی در ادامه با اشاره به وضعیت اشتغال خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان بیان کرد: خوشبختانه در سال جاری 276 نفر از جامعه هدف در دستگاه‌ها و ادارات دولتی استان جذب به کار شده‌اند که جذب 119 نفر دیگر در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی نیز گفت: تاکنون 22 جلسه شورای مشورتی در استان تشکیل شده که از این تعداد چهار جلسه در شهرستان اراک بوده است.

در این نشست حجت الاسلام حسن هنرمند به عنوان دبیر شورای مشورتی استانداری مرکزی در امور ایثارگران منصوب شد.

انتهای پیام/87001/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول