اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

اسلام‌گرایی رشد قابل توجهی در اروپا دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: با وجود دشمنی‌هایی که علیه اسلام وجود دارد، ولی میل به اسلام روز به روز در دنیا بیشتر می‌شود و اسلام‌گرایی رشد قابل توجهی در دنیا به خصوص در اروپا داشته است.

اسلام‌گرایی رشد قابل توجهی در اروپا دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه بعد از ظهر امروز در گردهمایی هیئات مذهبی شهر بهار با بیان اینکه جایگاه عاشورا مقدمه‌ای برای شناخت است، اظهار کرد: ما باید ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) باشیم تا از بروز انحرافات در جامعه جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: سرافرازی و عزت اسلام و جاودانگی اسلام ناب محمدی (ص) و ارزش‌های اسلامی در گرامیداشت ماه محرم و صفر است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان در ادامه سخنانش با اشاره به خیزش‌های اسلامی در کشورهای مسلمان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با تأسی از نهضت جاویدان عاشورا به پیروزی رسید و بیداری اسلامی در برخی از کشورهای مسلمان هم با الگو گرفتن از انقلاب ملت ایران به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: اسلام هر روز با بزرگداشت ایثار و فداکاری و رشادت‌های امام حسین(ع) و 72 تن از یاران با وفایش جان تازه‌ای می‌گیرد.

آزادی‌خواه افزود: هر ساله با آغاز ماه محرم و عاشورای حسینی خون تازه‌ای در خون و جسم و روان مسلمانان جهان جریان می‌گیرد و دلها مالامال از عشق به اباعبدالله الحسین (ع) با یادآوری مصائب ائمه اطهار (ع) بیمه می‌شود.

وی با اشاره به تأثیر فرهنگ عاشورا در حفظ دین مبین اسلام، گفت: حقیقتاً مکتب شیعه پربارترین و بالنده‌ترین مکتب و مذهب در بین همه فرق و مذاهب عالم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان افزود: اگر بتوانیم محتوای غنی شیعه و مکتب اهل‌بیت‌(ع) را به زیباترین شکل ارائه کنیم، نه تنها مردم ایران، بلکه دنیا شیفته این مکتب خواهد شد.

وی تأکید کرد: با وجود دشمنی‌هایی که علیه اسلام به خصوص تشیع وجود دارد، ولی میل به اسلام روز به روز در دنیا بیشتر می‌شود و اسلام‌گرایی رشد قابل توجهی در دنیا به خصوص در اروپا داشته است.

انتهای پیام/2499/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول