اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

دشمن درصدد فضاسازی مسموم در دانشگاه‌ها است

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان یکی از برنامه‌های دشمن را فضا‌سازی مسموم در دانشگاه برای تسخیر فکر و روح جوانان دانست و گفت: مزار شهدا در دانشگاه روشنگر خط حرکت علم‌آموزان و راهکاری راهبردی در خنثی‌سازی ترفندهای استکبار است.

دشمن درصدد فضاسازی مسموم در دانشگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضا‌نیا ظهر امروز در جلسه هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهرستان تویسرکان با بیان اینکه تویسرکان مفتخر و سربلند است که در آغاز سال جاری میزبان پنج شهید گمنام در تپه ‌نورالشهدا بود، اظهار داشت: این عنایت پروردگار را شاکریم که امروز هم محفل جوانان دانشگاهی و مردم شهرستان از این عنایت و رحمت با حضور دو شهید گمنام در این هفته نورانی می‌شود.

وی میزبانی شهدای گمنام را رحمت و از برکات و توفیقات الهی خواند و تصریح کرد: استفاده بهینه از فرصت و بهره‌وری کامل از این حضور و محیط آکنده از معنویات، خلوص و پاکی جوانان ما را در برابر افکار نشر یافته دشمن بیمه می‌کند.

فرماندار شهرستان تویسرکان تأکید کرد: تشییع و تدفین اسطوره‌های هشت سال جنگ تحمیلی در محیط دانشگاه‌‌ها تدبیری هوشمندانه و ظریف است که باید در اجرای آن دقت و توجه شود.

وی یکی از برنامه‌های مدون و مستمر دشمن را فضا‌سازی مسموم در محیط دانشگاه و مراکز آموزشی با هدف تسخیر فکر و روح جوانان بی‌نظیر ایران اسلامی دانست و اذعان کرد: حضور پیکر مقدس شهدای گمنام در دانشگاه و مراکز آموزشی روشنگر مسیر و خط حرکت جوانان و علم‌آموزان و راهکاری راهبردی و اثرگذار در خنثی‌سازی ترفندهای استکبار و ایادی دست‌نشانده آن است.

رضانیا اظهار کرد: تدفین شهدا در دانشگاه به عنوان محیط علم‌آموزی و دانش‌پژوهشی زیبایی خاص و سرشار از عشق و معنویت متعالی است که در این فصل از عرصه عمر ما ورق خورده است، پس باید تلاش کنیم این فرصت‌ها را غنیمت شماریم چراکه در این زمانه همه ما به آن نیاز وافر داریم.

وی با تأکید بر اینکه در برنامه‌ریزی طرح تشییع و تدفین شهدای گمنام باید نقش اصلی را دانشجویان به عنوان میزبان داشته باشند، عنوان کرد: حضور دانشجویان به مثابه صاحب خانه در درک اهداف و آرمان‌های شهدا بسترساز تعمیق و اشاعه اندیشه و باور شهید و شهادت در عمق جامعه می‌شود.

فرماندار شهرستان تویسرکان میدان‌داری دانشجویان را در تمام مراحل تشییع و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان خواستار شد و تصریح کرد: شهدا مرجعی بزرگ برای اتصال و وحدت همه اقشار مردم و احیای جهادگری و بیداری در برابر دسیسه‌های شوم دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب دوران هشت سال دفاع مقدس را به صورت ملموس و مشهود درک نکرده‌اند، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم این فضا برای شناخت و درک نسل جوان و نوجوان به بهترین وجه فراهم شود.

انتهای پیام/89010/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول