اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب لیگ دسته دو بسکتبال

تیم یاسین فولاد قزوین سومین پیروزی فصل خود را کسب کرد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین در خانه با شکست دادن میهمان خود موفق شد سومین پیروزی فصل خود را کسب کند.

تیم یاسین فولاد قزوین سومین پیروزی فصل خود را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته دو بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم یاسین فولاد قزوین در سالن شهید بابایی قزوین مقابل تیم ذوب آهن اسدآباد همدان قرار گرفت که در پایان موفق شد با نتیجه 72 بر 64 این تیم را شکست دهد.

تیم یاسین فولاد قزوین که در دور رفت این مسابقات نیز موفق شده بود این تیم همدانی را شکست دهد با این برد موفق شد سومین پیروزی فصل خود را به دست آورد.

شاگردان امید حمیدی که در دیدار هفته قبل خود با توجه به امتیاز میزبانی توانسته بودند تیم شهرداری تبریز را شکست دهند تا حدودی توانستند به اوضاع فعلی خود در جدول رده‌بندی سر و سامان دهند.

بازیکنان تیم یاسین فولاد قزوین که در پنج دیدار برگزار شده خود در رقابت‌های لیگ دسته دو بسکتبال باشگاه‌های کشور چهار شکست و تنها یک پیروزی را در کارنامه خود به ثبت رسانده بودند در بازی‌های دور برگشت به نوعی توانستند روند نتایج ضعیف خود را با پیروزی‌های دو هفته اخیر مقابل رقبا جبران کنند.

کارنامه تیم یاسین فولاد قزوین در سه هفته آغازین دور برگشت این مسابقات حکایت از آن دارد که شاگردان حمیدی در سه بازی گذشته خود دو پیروزی و یک شکست را به دست آورده‌اند و در مجموع با پنج امتیازی که از مسابقات به دست آورده‌اند در حال حاضر با کسب پنج امتیاز در مکان چهارم جدول قرار گرفته‌اند.

البته در نتایج کسب شده اخیر تیم یاسین فولاد قزوین نباید از جذب بازیکنان غیربومی این تیم هم به سادگی گذشت بازیکنانی که در سه دیدار پایانی این تیم مقابل رقیبان با امتیازهای زیادی که به دست آورده‌اند سهم مهمی را در پیروزی‌های تیم یاسین فولاد قزوین ایجاد کرده‌اند.

اما به طور حتم کادر فنی تیم یاسین فولاد قزوین که در ترکیب خود بیشتر بازیکنان فصل قبل تیم تکماش را در اختیار دارد اگر بتواند از ظرفیت‌های این ورزشکاران که سال گذشته به همراه تیم تکماش بازی‌های خوبی را از خود در لیگ دسته یک به نمایش گذاشته‌اند بهره‌های لازم را ببرد می‌تواند در مسابقات آتی بازی‌های بهتری را از این تیم مشاهده کرد.

انتهای پیام/77004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول