اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال مدیار شرق مشهد:

بازی مقابل هیئت بسکتبال گیلان را به داور باختیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال مدیار شرق مشهد گفت: سوت‌های اشتباه داور نتیجه بازی را به نفع تیم گیلانی تغییر داد.

بازی مقابل هیئت بسکتبال گیلان را به داور باختیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سید جواد جعفری پس از شکست تیمش با نتیجه 79 بر 96 مقابل تیم هیئت بسکتبال گیلان اظهار کرد: تنها با دو جلسه تمرین در هفته گذشته این دیدار را انجام دادیم.

وی افزود: تمرینات تیم در هفته گذشته به دلیل ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) تعطیل بود و روز سه‌شنبه هم به‌دلیل در اختیار قرار ندادن سالن نتوانستیم تمرین کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال مدیار شرق مشهد درباره دیدار آینده تیمش عنوان کرد: جمعه 17 آذر در نخستین بازی از دور برگشت لیگ دسته یک بسکتبال کشور میزبان تیم آرارات تهران خواهیم بود که در دور رفت در شرایطی که گارد راست تیممان مصدوم بود در مقابل این تیم شکست خوردیم.

وی درباره جایگاه تیمش در جدول رده‌بندی اظهار داشت: در حال حاضر با 8 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ دسته یک بسکتبال کشور قرار داریم و در صورتی که دور رفت را خوب شروع کنیم حتما به بالای جدول می‌رسیم.

جعفری ادامه داد: چند بازیکن زیر 24 سال برای کمک به تیم نیاز داریم که با توجه به مشکلات مالی و بحث اسکان نمی‌توانیم این بازیکنان را از استان‌های دیگر جذب کنیم و در میان بازیکنان بومی هم بازیکنی که بتواند در پست مورد نظر به تیم کمک کند وجود ندارد.

انتهای پیام/70001/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول