اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

صیانت از خانواده به معنای صیانت از جامعه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: صیانت از خانواده در معنای واقعی به معنای صیانت از جامعه و صیانت از دستگاه قضایی است.

صیانت از خانواده به معنای صیانت از جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در جلسه هئیت موسس بنیاد صیانت از نهاد خانواده اظهار داشت: صیانت از نهاد خانواده را اگر به معنی واقعی بخواهیم تبیین کنیم یعنی صیانت از جامعه و دستگاه قضایی و صیانت از هر مرجعی در این زمینه فعالیت می‌کند.

وی افزود: امروز ما می‌بینیم در کمترین اختلافات خانوادگی به جای عمل کردن به دستورات قرآن، موضوع به محاکم قضایی کشانده می‌شود و در محاکم قضایی نیز روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی بسیار طولانی است زیرا تلاش بر این است تا شاید بتوانند بین دو طرف تفاهم بر قرار کنند.

امام جمعه زاهدان تاسیس بنیاد صیانت از نهاد خانواده را در سیستان و بلوچستان امری بسیار ضروری و مهم عنوان کرد و گفت: اگر بنیاد صیانت از خانواده در سیستان و بلوچستان فعال شود قطعا در آینده نزدیک بهترین پایگاه برای رفع مشکلات خانوادگی قلمداد خواهد شد.

وی گفت: دست‌مایه‌های اولیه و اصلی در زمینه صیانت از نهاد خانواده در متون دینی وجود دارد و کارهای پژوهشی و تحقیقی در این زمینه در حال انجام است اما با توجه به شرایط ویژه استان که از مشکلات خاصی نسبت به سایر استان‌های کشور نظیر ازدواج‌های تحمیلی برخوردار است باید پژوهش‌های علمی نیز با قوت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/75005/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول