اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی طرح ترافیک شهرداری شیراز:

منتظر اعلام زمان اجرای طرح ترافیک توسط استاندار هستیم

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی طرح ترافیک شهرداری شیراز گفت: منتظر اعلام زمان اجرای طرح محدوده ترافیکی شیراز توسط استاندار فارس هستیم.

منتظر اعلام زمان اجرای طرح ترافیک توسط استاندار هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا امین بعد از ظهر امروز در آستانه روز حمل و نقل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسات مشترکی که به منظور بررسی طرح محدوده ترافیکی شیراز با پلیس راهور استان فارس برگزار شد زیرساخت‌ها و تعداد پارکینگ‌ها مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات لازم انجام شد.

وی افزود: از آنجا که راه‌اندازی خطوط ویژه لازمه اجرای طرح محدوده ترافیکی در شیراز است، اجرای پنج خط در دستور کار قرار گرفته که مهم‌ترین آن خط خیابان کریم خان زند و خیابان انقلاب به صورت رفت و برگشت است.

مدیر اجرایی طرح ترافیک شهرداری شیراز بیان کرد: به نظر می‌رسد با توجه به اینکه طرح محدوده ترافیکی شیراز در آغاز به صورت زوج و فرد و در ساعت اداری است و به خودروهای دولتی و خاص نیز مجوز داده می‌شود، مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی ادامه داد: تاکنون 4 هزار و 500 فضای پارک خودرو راه‌اندازی شده و این میزان برای آغاز طرح محدوده ترافیک کفایت می‌کند.

امین تصریح کرد: در حال حاضر منتظر زمان اجرای طرح محدوده ترافیکی شیراز توسط استاندار فارس هستیم.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد با توجه به شلوغی خیابان‌ها نمی‌توان منتظر راه‌اندازی مترو بود زیرا مترو در شرایط کنونی تنها یک مسیر را پاسخگو می‌شود و نیاز تمام شهر را نمی‌تواند جوابگو باشد.

مدیر اجرایی طرح ترافیک شهرداری شیراز اظهار کرد: راه‌اندازی مترو زمانی می‌تواند موثر باشد که از هر سمت به تردد و کاهش ترافیک کمک کند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول