اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد تعاون حرفه آموزی و صنایع زندانیان:

30 هزار شغل در زندان‌های کل کشور ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد تعاون حرفه آموزی و صنایع زندانیان گفت: 30 هزار شغل در زندان‌های کل کشور در صورت اختصاص بودجه مجلس شورای اسلامی ایجاد می‌شود.

30 هزار شغل در زندان‌های کل کشور ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی خراسان شمالی، رحیم مطهرنژاد در بازدید از مراکز اشتغال و حرفه آموزی زندان بجنورد اظهار کرد: با استفاده از امکانات موجود و ابتکار منابع داخلی در 6 ماه آینده چهار هزار و 200 شغل موجود در زندان‌ها به 4 هزار و 500 شغل افزایش خواهد یافت.

وی از مسئولان استانی خواست تا فرصت اشتغال را برای مددجویان آزاد شده فراهم کنند و به آنها کمک کنند تا بازگشت شرافتمندانه‌ای به اجتماع و خانواده داشته باشند.

مطهرنژاد کار در زندان‌ها را داوطلبانه عنوان کرد و گفت: مددجویان چه در داخل و چه در بند باز به طور داوطلب در کارگاه‌ها  کار می‌کنند.

مدیرعامل بنیاد تعاون حرفه آموزی و صنایع زندانیان کشور، خراسان شمالی را یکی از استان‌های موفق در امور اشتغال و حرفه آموزی دانست و افزود: فعالیت‌های خوبی در زمینه اشتغال مددجویان این زندان انجام گرفته و با انجام برنامه‌های اشتغال‌زا ضمن کمک به خانواده زندانیان می‌توان زمینه حمایت‌های مادی و معنوی را در این قشر آسیب پذیر جامعه فراهم و از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد.

وی همچنین در حاشیه این بازدید با کیخسروی رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی و سیدی دادستان بجنورد نیز دیدار و در زمینه اشتغال، کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان گفت‌وگو کرد.

احمد کیخسروی در این دیدار از تعامل بسیار خوب بین دادگستری استان و شهرستان‌ها با مدیران زندان‌های استان خبر داد و گفت: این تعامل بین قضات و روسای زندان‌ها می‌تواند در تمام بخش‌ها خصوصاً اشتغال کار ساز باشد.

مدیرعامل بنیاد تعاون حرفه آموزی و صنایع زندانیان کشور با هیئت همراه از زمین‌های کشاورزی واحد دامداری  400 راسی و کارگاه‌های قالیبافی، معرق کاری، مکانیک و برق خودرو فروشگاه‌های زندان بجنورد بازدید کردند.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول