اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های فارس خبر داد

تشکیل کمیته مدیریت کیفیت در زندان‌های فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های فارس گفت: به منظور ساماندهی و حفظ پویایی و اثربخشی فعالیت‌ها و اقدامات در بخش‌های مختلف زندان، کمیته مدیریت کیفیت تشکیل می‌شود.

تشکیل کمیته مدیریت کیفیت در زندان‌های فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان فارس، موسی احمدی در جمع مسئولان ستادی زندان‌های این استان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظارت و آموزش تخصصی کارکنان مشکلات در بخش‌های مختلف برطرف می‌شود.

وی همچنین با تأکید بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و عبادی در زندان‌ها افزود: کلاس‌های قرآنی و اعتقادی در رشته‌های مختلف در زندان‌ها برگزار می‌شود و نمازخانه‌های بسیاری در سطح زندان‌های این استان راه‌اندازی و اکثر زندانیان در نماز جماعت مشارکت فعال دارند اما انتظار ما از مسئولان فرهنگی زندان‌ها این است که سایر فعالیت‌های فرهنگی تربیتی نیز توسعه یابد.

مدیرکل زندان‌های فارس بر رعایت نظم و انضباط بین کارکنان یگان حفاظت تأکید کرد و ادامه داد: سلسله مراتب نظامی و آموزشی بین کارکنان یگان و سربازان وظیفه باید رعایت شود و با توجه به فصل سرما تجهیزات گرمایشی در اختیار سربازان وظیفه قرار گیرد.

احمدی گفت: هرچند در بحث زندانبانی اسلامی به نقطه خوبی رسیده‌ایم و در بازدید از زندان‌های این استان، در حوزه اصلاح و تربیت و رفتارهای زندانیان نسبت به گذشته اقدامات بسیار خوبی انجام شده اما به این تلاش‌ها نباید بسنده کنیم.

مدیرکل زندان‌های فارس در ادامه به ایجاد و ساماندهی کمیته مدیریت کیفیت در اداره کل زندان‌های فارس اشاره و تصریح کرد: به منظور ساماندهی و حفظ پویایی و اثربخشی فعالیت‌ها و اقدامات در بخش‌های مختلف، کمیته مدیریت کیفیت تشکیل می‌شود.

در ادامه مسئولان واحدهای ستادی نظرات و پیشنهادات خود را در مورد حوزه کاری خود بیان کردند.

انتهای پیام/2448/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول