اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان زرند:

باند سارقان حرفه‌ای در زرند متلاشی شد

خبرگزاری فارس: دادستان زرند گفت: توسط پلیس شهرستان زرند یک باند چهار نفره سارقان حرفه‌ای که در شهرستان‌های زرند و کرمان اقدام به سرقت می‌کردند، متلاشی شد.

باند سارقان حرفه‌ای در زرند متلاشی شد

علی میرزابیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت در یک منزل شخصی و با داد و فریاد همسایه‌ها بلافاصله افراد ناشناس از پشت بام‌ها اقدام به فرار کردند که با تلاش و تعقیب همسایه‌ها، یکی از سارقان به نام «س ـ ش» که از ناحیه دست دچار مصدومیت شده بود، دستگیر و سارق دیگر متواری شد.

وی افزود: با ارتباط تلفنی با پلیس 110 ماموران در محل حضور یافتند و سارق دستگیر شده توسط مردم تحویل و موضوع تحت بررسی بیشتر قرار گرفت و با پیگیری مأموران آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان همدستان سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

میرزابیگی بیان کرد: در این راستا مشخص شد چهار نفر از افراد اهل شهرستان دورود با اجاره کردن یک باب واحد مسکونی در شهرستان زرند و تشکیل باند سرقت اقدام به سرقت از منازل می‌کردند که توسط ماموران فرماندهی انتظامی متهمان دستگیر و در بازرسی از منزل استیجاری آنها 17 میلیون ریال وجه نقد و مقداری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین کشف و ضبط شد.

وی افزود: دو عدد فشنگ جنگی، 400 دلار امریکا، 200 درهم امارات و مبالغی ارز خارجی، مقادیری زیورآلات از جمله دو جفت گوشواره، دست‌بند و النگوی طلا نیز از دیگر کشفیات مأموران در منزل سارقان بود.

دادستان زرند خاطرنشان کرد: سارقان تاکنون به هشت فقره سرقت در زرند و کرمان اعتراف کردند و هم‌اکنون با صدور قرار بازداشت موقت نسبت به تمام متهمان تحقیقات در شعبه اول دادیاری این مرجع ادامه دارد.

انتهای پیام/80022/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول