اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیروان

20 هزار نامه مردمی به رهبری در حال رسیدگی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیروان گفت: هم اکنون 20 هزار نامه مردم این شهرستان در سفر رهبری در حال رسیدگی است.

20 هزار نامه مردمی به رهبری در حال رسیدگی است

عبدالجواد توحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان همچنین درباره آن دسته از مکاتبات مردمی که خارج از سفر رهبری به استان به معظم‌له نوشته شده تاکید کرد: اداره پست در قبال پاسخگویی به این نامه‌های رهبری هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد و این موضوع به ادارات پست و شعبات مربوطه اعلام شده است.

وی اظهار داشت: مکاتبات قبلی مردم در سفر رهبر انقلاب اسلامی در حال پیگیری و اکثریت رسیدگی شده و نامه‌های اخیر که توسط مردم به ادارات پست از طریق ادارات پست به دفتر رهبری رسانیده می‌شود مشمول مکاتبات سفر رهبری نخواهد شد.

توحیدی افزود: چنانچه شهروندی قصد ارسال نامه به دفتر رهبری را به صورت شخصی دارد هیچ منعی نداشته و ارسال و پاسخ‌نامه متقاضی از طرف دفتر رهبری انجام خواهد شد و مسئولان ادارات شهرستان هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال پاسخگویی نامه‌های مردمی نخواهد داشت.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیروان خاطرنشان کرد: نامه‌های ارسالی به رهبری با موضوع درخواست کمک، اشتغال‌زایی و... بوده است.

به گزارش فارس، مقام معظم رهبری 24 مهر امسال در شهرستان شیروان حضور یافتند.

شهرستان شیروان در شرق خراسان شمالی قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول