اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

تاثیر حوزه و دانشگاه در پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: حوزه و دانشگاه در رشد و بالندگی ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف از جمله زمینه‌های علمی بسیار تاثیرگذار است و این تاثیر بر کسی پوشیده نیست.

تاثیر حوزه و دانشگاه در پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مصلی المهدی زاهدان، در خطبه نخست ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا، با اشاره به روز حمل و نقل اظهار کرد: با وجود تحریم‌های گسترده، ایران اسلامی با قدرت و صلابت در بخش حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی ایران اسلامی به مسیر خود ادامه داده و دشمنان را در رسیدن به اهداف و توطئه‌هایشان ناکام گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی یک پایانه مرزی هم در کشور وجود نداشت اما اکنون در مناطق دور دست مرزی پایانه‌های مجهز ایجاد شده و مشغول خدامات رسانی هستند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، از مسئولان بخش‌های اقتصادی و صنعتی خواست عملکرد دولت را در این زمینه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

سلیمانی بیان کرد: در دنیا یه عنصر مهم نیروی انسانی، منابع طبیعی و سرمایه در هر دولتی حرف نخست را می‌زند که ایران اسلامی در این سه عنصر در جایگاه مطلوب قرار دارد.

وی گفت: امروزه کشورهایی مانند کره جنوبی و ژاپن بدون منابع طبیعی و سرمایه تنها به پشتوانه نیروی انسانی جزو کشورهای مدرن در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت و اقتصاد هستند.

خطیب نماز جمعه زاهدان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید دکتر مفتح بیان داشت: با توجه به جایگاه رفیع شهید مفتح، سالروز شهادت ایشان به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

انتهای پیام/75004/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول