اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

نیازسنجی گردشگران سلامت به منظور ارائه خدمات بررسی شود

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: باید برای ارائه خدمات به گردشگران سلامت نیازسنجی انجام شود و با بررسی کمبودهای حوزه پزشکی کشورهای اطراف را درک کرد و با قرار دادن آن نیازها در کشور سبب جذب آنها شویم.

نیازسنجی گردشگران سلامت به منظور ارائه خدمات بررسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا سعیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با برگزاری سومین کنفرانس گردشگری سلامت اظهار کرد: تکنولوژی‌های جدید در بخش خدمات درمانی سبب افزایش هزینه‌های درمانی شده و چون شرکت‌های بیمه و مردم نمی‌توانند این هزینه‌ها را پرداخت کنند نیازمند برنامه‌ریزی در این بخش است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در این راستا سازمان علمی و پروتکل در کشورهای فقیر دارو گران قیمت برای درمان بیماری دو نوبت در هفته و در کشورهای غنی چهار بار تجویز می‌کند.

سعیدی تاکید کرد: فعالیت‌های فرهنگی خوب بیمارستان ‌رضوی مانند دعوت اساتید و برگزاری کنفرانس‌‌های علمی توسط این بیمارستان که در معرفی ایران به عنوان کشوری که دارای متخصصان و تکنولوژی‌های فراوان پزشکی است بسیار مطلوب است.

وی افزود: بیمار به تنهایی برای درمان به کشوری سفر نمی‌کند و همراهان بیماران با حضور در آن کشور و استفاده از امکانات اقامتی و فرهنگی، اقتصاد آن کشور را فعال می‌کنند که سبب درآمدزایی برای آن کشور می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری کنفرانس‌های علمی توسط بیمارستان رضوی در معرفی ایران به عنوان کشوری که دارای متخصصان و تکنولوژی‌های فراوان پزشکی است بسیار مطلوب است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ارتباط با خدمات‌دهی به گردشگران سلامت اظهار کرد: باید برای ارائه خدمات به گردشگران سلامت نیازسنجی انجام شود و با بررسی، کمبودهای حوزه پزشکی کشورهای اطراف را درک کرد و با قرار دادن آن نیازها در کشور سبب جذب آنها شویم.

سعیدی خاطر نشان کرد: معرفی متخصصان، رفاه بیماران و تجهیزات به‌روز در منطقه نیز سبب جذب گردشگران سلامت می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: مشهد مقدس بیمارستان‌های مجهز و مدرنی منطبق با تکنولوژی روز دنیا دارد و بیمارستان‌ رضوی در این شهر دارای تجهیزات به‌روز دنیا است.

سومین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی 28 و 29 آذر ماه سال جاری در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول